hits counter

E3 نقاش جيم بلاي The last of us 2

retha

from a parallel universe
انتهى \: مافيه شيء مهم
 

ASWD

True Gamer
انتهى \: مافيه شيء مهم

اعتقد اقرب وقت*يمكن*يحمل في طياته Big reveal للمعلومات هو PSX نهاية السنة او E3 2019.لانه واضح جدا من كلام ستاف الفريق ومحاولة مراوغتهم لاسالت الصحفيين حول هالنقطة والاكتفاء بجملة*مانقدر ناكد او ننفي* انها كروس جين وأنها مازالت بعيدة عن نافذة الصدور.لهذ ماهو منطقي انهم يرمون معلومات وتفصيل في احداث هالجزء بما انه مازال بعيد عن المتناول
 

ZIBIT

True Gamer
اخر جملة قالها احد المطورين في البانل حمستني اكثر و اكثر لما قال تصوروا اللعبة الكاملة بهذه الروعة!
 

Kambsha

Selective Perception
OswN7TL.gif


Those were all real systems,” Druckmann said. “So at an E3 demo you take complicated systems that are random and we’re making them deterministic and we play it a lot and rehearse it and choreograph it, so we’re showing off very specific things. But those are all real systems that players will experience when they play the game.”

The systems shown in the demo are intended to convey how much more dangerous enemies in the new game are and how many more ways players will be able to deal with them.

“We wanted to make our enemies more threatening, and that meant making them smarter,” Druckmann said. “So we kind of rewrote the awareness system because we have much larger levels with more hiding spots and more verticality—because now there’s a jump button—they need ways to traverse all those complicated ways through the level. They communicate with each other much more than they have before. In the past, in the previous game, if anybody saw you, immediately everybody in the area would know where you are. Now there’s information propagation. So whoever sees you, they have to call it out. Whoever hears you then has to call it out.”

In the demo, he pointed out, characters whistle to alert one another bit by bit. He says you are given a window to stop the person who spots you before they alert the next person.

tumblr_pa9blzuNDM1qe9lpso9_r1_500.gif


The idea, he underscored, was “for the player to feel repulsed by some of the violence they are committing themselves. It felt like that is the most honest way to tell this story.”

There are some other little new systems glimpsed in the demo, he said. Characters can pick things up while running, as scene when Ellie grabs a bottle and hurls it mid-run. Characters can still grab an enemy and hold them hostage, but can now do a quick-turn to change direction. Ellie can now crawl on the ground and aim her gun from a prone position.

“We have this concept of analog stealth. So, in other games, including Uncharted 4, when you were in tall grass or some kind of vegetation covers you, you’re completely hidden.” That’s not possible in this new Last of Us. A meter on the lower right shows the relative amount of stealth cover something provides. “The smaller the circle, the more hidden you are. You’re never fully hidden when you’re in foliage. It changes how close an enemy has to be to spot you.”

irhP9ld.gif


“We’re making a game about the cycle of violence and we’re making a statement about violent actions and the impact they have on the character that’s committing them and on the people close to them,” he said. “And our whole approach is to say, ‘We want to treat this as realistically as possible.’ When you stab someone—if you watch reference videos, which we have, it’s gross and it’s messy and it’s not sanitized like you see in most movies and games. And we wanted to get the player to feel that.”

The idea, he underscored, was “for the player to feel repulsed by some of the violence they are committing themselves. It felt like that is the most honest way to tell this story.”

ForNonBelivers
 
التعديل الأخير:

ZIBIT

True Gamer
مشاهدات التريلر تخطت ال5.3 مليون مشاهدة اولريدي مع انه تريلر طويل جداً (١٢ دقيقة) و مش تريلر قصير ينشاف على الماشي.
 

Kambsha

Selective Perception
اكثر شئ متحمس له ويثير فضولي بعد رؤية الديمو والتطورات اللي تم تقديمها سواء في المشاهد السينمائيه وكيف ان الرسوم الان تبدو واقعيه اكثر من اي وقت مضى او تطور الذكاء الصناعي وجعله مقارب للبشر والإضافات الجديده للقيمبلاي المهم منها والصغير،
هو مامدى روعة ورهابة مشروعهم الجديد غير المعلن للبس5؟ ربما حتى يقدموا لنا جنرا آخر خلافاً لانشارتد ولاست اوف اس ولكن سبق وأكد نيل ان الاستديو سيستمر في تقديم العاب لاعب واحد خطية وهذه هي فلسفة الاستديو، لذلك sci-fi؟ horror؟ fps!
 

The Fantom

True Gamer
للتو شاهدت الترايلر..
للاسف مااحس ان في تطور صارخ للعبه عن الجزء القديم من ناحيه الجيم بلاي او حتى السرد القصصي والاخراج..
كل الي شفته عباره عن ابجريد في الجرافيكس واضافه تعديلات بسيطه على الجيم بلاي لااكثر ولااقل..اكثر حاجه اكرهها "مؤخرااكتشفت هذا الامر" في العاب نوتي دوغ هي انها تحسسني اني مسير ولازم اتبع طريق محدد عشان يصير هذا وهذا .. هذه الحاجه اكتشفتها مع انشارتد ٤ من فتره والحين حسيت فيها مره اخرى وانا العب لوست ليغسي هاليومين ..للاسف حاجه تحطم الReplay Value وتخليني كلاعب ان انهي العبه فقط لاعرف قصه اللعبه والحوارات التي تحدث بين شخصياتهم ومن ثم ارميها في غلافها وماالعبها مره ثانيه .
* كل العاب نوتي دوغ ختمها مره واحده وحاولت اعيدها مره ثانيه ولكن دون جدوى !
على العموم راح العب اللعبه عشان اعرف تتمه القصه > اعتقد القصه ومحتواها اعمق من محتوى الترايلر الي كان موجود ك dlcفي الجزء السابق :d
 

SILENT EVIL

True Gamer
انا ما كملت مشاهدة العرض مع اني شفت عروض كشف كاملة لنيو ايبيز اخرى لكن التحفة ذي ما شفت عرضها كامل حتى اللحظة ما ادري هل بسبب ذاك الشيء؟ او بسبب انه في ايبيز اكلت الجو عليها ؟ او اهمال مني ؟ ... اعتقد السبب هو لاني ما شفت جول طمنوني هل حيكون موجود وقابل للعب او لا ؟
 

fatal framer

True Gamer
احباط كبير انه ايلي الشخصية الوحيدة اللي راح نلعب فيها
اتمنى انها خدعة ونقدر نلعب بجول

انا ما كملت مشاهدة العرض مع اني شفت عروض كشف كاملة لنيو ايبيز اخرى لكن التحفة ذي ما شفت عرضها كامل حتى اللحظة ما ادري هل بسبب ذاك الشيء؟ او بسبب انه في ايبيز اكلت الجو عليها ؟ او اهمال مني ؟ ... اعتقد السبب هو لاني ما شفت جول طمنوني هل حيكون موجود وقابل للعب او لا ؟

محد يعرف جول ممكن يكون موجود بشكل سطحي

وممكن لا

اصبر لاخر 8 واوائل شهر 9 ممكن نشوف تفاصيل اكثر عن جول بعرض من معرض pax

هذا اذا نوتي دوج بتشارك بالمعرض اصلا

شخصيا اتمنى انهم مايكشفون عن جول علشان نستمتع باللعبة ونكتشف بنفسنا

بس اهم شي لايسوون حركة كابكوم مع جيل برزدنت ايفل 5 حركة رخيصة وقتلت الحماس وقتها
 
التعديل الأخير:

ZIBIT

True Gamer

مطور شادو اوف ذا توم ريدر اعتذر عن كلامه على لاست اوف اس بارت ٢.
 

ZIBIT

True Gamer
مشاهدات تريلر TLOU الجزء الاول في الE3 وصلت ٦.٥ مليون خلال ٦ سنوات.

مشاهدات تريلر TLOU 2 وصلت لنفس الرقم تقريباً خلال ٦ ايام!
 
التعديل الأخير:
أعلى