hits counter

[هذه هي الطريقة!] لعبة لماندالوريان قيد التطوير على ذمة توم هندرسون!! تعديل: [يا فرحة ما تمت] اللعبة اتكنسلت

cult

True Gamer
كويس انها تكنسلت ماعاد نبي فبس والا مندولوريان مصمم انه يكون لعبة

الجانب المشرق انه كأني شفت انهم اكدوا على تطوير جيداي ٣
 

MH MD

Administrator
Administrator
الفرحة توها تتم الصدق

كونها منظور اول يدمر الكثير.. جزء كبير من روعة الماندلوريان هو مظهر الشخصية، تروح تحرمنا منه وتخليها منظور اول؟ ايش راح تفرق اللعبة عن اي لعبة ستار وورز ثانية على كذا؟ ومش كأني ما احب المنظور الأول.. انا اشوف ريزي ٧ كمثال من احسن اجزاء السلسلة ومن الالعاب اللي احبها كثير وماكان عندي اعتراض لما تحولت لمنظور اول بس الأمر مع الماندلوريان بالذات مختلف!
شخصيا برضو الفرحة تمت لاسباب مختلفة جدا، لكرهي الخام لأي حاجة ستار وارز، فاصلا فكرة لعبة ستار وارز ثانية منهم بيض مرة، بغض النظر ماندلوريان او لا

ولا من ناحية فبس فالفريق ممتاز، لكن يا كرهي لاجواء ستار وارز وتغللها بكل مكان، الريدي ريسباون عنده لعبتين جيداي ما يحتاج كمان ستار وارز مختلفة منهم.

كنت بقول "كويس ريسباون ما بيضيع مواهبه بلعبة ستار وارز ثانية والاحسن يستغلها بالعابه الخاصة" لكن حسب اخر كلام طلع منهم فEA بتركز على العابها الكبيرة ومنها ايبيكس ليجندز وخلاص ما أتوقع بيطلعوا منها بعد كذا
 

Nostalgic

True Gamer
معلومات عن اللعبة الملغية:
The game started with ‘the den’, which was the player’s base of operations, that contained your ship, a map of the galaxy, an upgrade station, an armory, and more. It’s understood that it would be here where you would select which bounties you’d want to pursue. The player could then equip the weapons they wanted, upgrade their armor, and then go into the ship and land on the planet where the bounty is located.

The game was not an open world and instead offered a linear level experience, but did have some larger open areas for the player to explore and find their bounties and other secrets. Combat was described as very fast-paced due to the Mandalorian jetpack that allowed for vertical dashing and horizontal boosting for reaching those high-to-reach places. It was also said that there was a takedown feature, which would see your character perform takedowns, somewhat reminiscent of DOOM (but a lot less gorey) to take down enemies.

The main enemies were stormtroopers, who would patrol most maps as you try and complete your bounty and had several different types that you come to expect from a Star Wars game – regular, shotgun, sniper, heavy (rockets), and more. It’s also understood that the game featured ‘boss-like’ enemies periodically, which would see you face AT-ST walkers etc. Other enemies would depend on the planet you were on but could range from gangs of outlaws to other bounty hunters who wanted to beat you to the punch.
 

Aboshaman

Hardcore Gamer
شخصيا برضو الفرحة تمت لاسباب مختلفة جدا، لكرهي الخام لأي حاجة ستار وارز، فاصلا فكرة لعبة ستار وارز ثانية منهم بيض مرة، بغض النظر ماندلوريان او لا

ولا من ناحية فبس فالفريق ممتاز، لكن يا كرهي لاجواء ستار وارز وتغللها بكل مكان، الريدي ريسباون عنده لعبتين جيداي ما يحتاج كمان ستار وارز مختلفة منهم.

كنت بقول "كويس ريسباون ما بيضيع مواهبه بلعبة ستار وارز ثانية والاحسن يستغلها بالعابه الخاصة" لكن حسب اخر كلام طلع منهم فEA بتركز على العابها الكبيرة ومنها ايبيكس ليجندز وخلاص ما أتوقع بيطلعوا منها بعد كذا
عندهم لعبه جديد تحت ستيف فوكودا مخرج تايتن فال ٢
 
أعلى