hits counter

رئيس سيدي بروجكت ريد: ما عندنا نية نتخلى عن فرانشايز سايبربنك!

Tia

ᴛʜᴇ ROTTEN-UNTAINTED
رويترز عملوا مقابلة مع Adam Kicinski الرئيس التنفيذي لسيدي بروجكت ريد أهم ما جاء فيها

“I don’t see an option to shelve Cyberpunk 2077. We are convinced that we can bring the game to such a state that we can be proud of it and therefore successfully sell it for years to come,” Kicinski said.

ما عندهم نية يركنوا سايبربنك في الرف ومقتنعين انهم يقدروا يجيبوا لعبة يكونوا "فخورين" فيها وتبيع بشكل ممتاز السنين القادمة.

الي ما يعرف اللعبة انسحبت من متجر سوني قبل اشهر بعد فترة قصيرة من طرحها لدواعي الجلتشات والشكاوي الكبيرة الي جات سوني بخصوصها وشغالين عليها للحين يصلحوا فيها.


CD Projekt released a patch for Cyberpunk 2077 last month, and Kicinski said the new 1.2 patch was a step towards the game’s return to the PlayStation store and that the Polish games maker had “friendly relations” with Sony.


Cyberpunk 2077 had been CD Projekt’s most-anticipated game since 2015’s “The Witcher: Wild Hunt”.


يقول ايضاً ان الباتش الفلكي الي نزل اخر الشهر الماضي 1.2 هو أول الطريق لرجوع سايبربنك لمتجر سوني. وهم للحين يملكوا علاقات ودية معها.


Last month the company also unexpectedly cancelled plans to develop a standalone multi-player version of Cyberpunk 2077.

Kicinski said that the format is more risky for the company, which has to date focused on single-player games.

In another setback, CD Projekt was hit by a cyber attack in February. Kicinski said the company did not lose any data in the attack, which was caused by a hole in an external software, and it led to only a 2-3 week delay to its development work.


كيتشنسكي علق ايضاً على خبر كنسلة لعبة سايبربنك الاونلاين المفاجئ قبل شهر ان فورمات العاب كهذه خطرة لشركة نفس سيدي بروجكت ريد التي تركز على "العاب الطور الفردي". كذلك الهجوم السيبراني على الشركة في فبراير -الايروني لول- ما سبب خسارة في داتا مهمة لهم. اكثر منه عطل عملية التطوير وتصليح الجلتشات لعدة اسابيع فقط.


Kicinski, who has worked at CD Projekt since it was founded nearly three decades ago, said the company is looking for acquisition opportunities as it embarks on a “fundamental” change to be able to develop two high-budget games in parallel from next year. Acquisitions would not be aimed at boosting financial results and would not be restricted to any geographical locations, he said.

كيتشنسكي ايضاً صرح ان الاستوديو يعمل على تغييرات جوهرية تمكنه من العمل على عنوانين اثنين AAA بميزانيات عالية بالتوازي السنة القادمة. الخطوة هذي مش هدفها تعزيز الربح المالي لهم وما راح تنحد بالعوامل الجغرافية (كورونا وغيرها).

He also said that since hostile takeovers cannot be fully ruled out in the gaming industry, the company took steps a few years ago to reduce the risk of becoming a takeover target, including capping a shareholder’s voting rights to 20%.

CD Projekt faces class action lawsuits in the United States following the troubled Cyberpunk debut, and Kicinski said the company is represented by Cooley LLP law firm.

In one of those cases, CD Projekt said on Friday that legal claims against the company in the United States regarding the terms of distribution deals with Valve Corp. had now been withdrawn.

شوية كلام عن كيف ناويين ما يشتريهم احد اكبر منهم. قضايا مرفوعة عليهم وكيف انسحبت بعضها من المحاكم.


المصدر
 

Tia

ᴛʜᴇ ROTTEN-UNTAINTED
الكلام سهل نشوف وش الايام راح تبين وافعالهم راح ترجع الثقة بهم، كذلك عذر كنسلة لعبة الاونلاين وانه خطير و اوه ترانا نطور العاب طور فردي ومدري وشو كان بيكون مختلف لو اللعبة نزلت عدلة وجابت النجاحات الي كانوا يبونها بدل شغل اربعة اشهر لاحقة تصليح فيها

على صعيد ثاني


باتش 1.21 نزل اليوم، حجمه 25 جيجا على البس5 وملاحظاته طويلة كالعادة (&)
 
التعديل الأخير:

Pineapple

True Gamer
ما أعتقد راح يتخلون عن اللعبة بكل هالسهولة ، المتوقع انهم يعملون سلسلة منها حالها حال ويتشر.
 
أعلى