hits counter

استعد لقطف البتلات في Flower

Burdegation

True Gamer
media



In a press demonstration today, thatgamecompany co-founder Jenova Chen gave us a sneak peek at the latter half of Flower, addressing some of our curiosities, while adding a few new mysteries. Back in December, we got to play through the first three levels of the PSN title, which has you flying around in the dreams of flowers, collecting petals and beautifying the environment. You can read our impressions here and watch us talk about it on The 1UP Show. But, like many of you out there, we were curious what came next -- the first two levels are quite similar in nature, with the third just hinting at things to come. Will Flower have more than four levels? Do you get to do more than fly around in the sunshine? Now we know the answer.

Flower will have seven levels, which Chen estimates will take first-time players approximately two to three hours to play through -- a length deliberately chosen to mimic the film-watching experience, complete with the emotional ups, downs, and eventual climax. At the demo, all levels were present, except for the last. And as a bit of a teaser, Chen let us in on a twist: The final level won't be a flower.


The sixth level, perhaps unsurprisingly, takes place in the city, with you flying through the sunlit environment, erecting brightly colored buildings instead of birthing verdant flower patches. But the fifth level's unexpected. It's dark and stormy, with massive criss-crossed metal structures littered around a wasteland. This is, as Chen describes it, a nightmare. Electricity flows through the tortured pieces, and when you fly too close, they zap and burn you, causing you to lose petals. You can't "die" per se, but the more petals you lose, the slower you become -- and the jarring effect the zaps have on the screen is sufficiently off-putting. So far, this looks to be the most "gamey" level of them all.

While it's clear thatgamecompany's trying to cast off traditional game conventions by avoiding the -- as Chen puts them -- "fun," "cool," or "addicting" elements we're used to seeing, it's nice to know Flower's not only about peaceful floating. And, though you can play through the game without collecting every petal, Chen says those who take the time to fully complete each level will obtain the "good" ending. We can't wait to try out the final not-flower level come February 12, to the tune of $9.99

.


- اللعبه مكونه من 7 مراحل
- عمر اللعبه 2-3 ساعات
- لايمكنك الموت باللعبه و لكن هنكا امور تجعلك تخسر بتلات الزهره مما يؤدي الى بطء لحركتها
- يمكنك انهاء اللعبه بدون ان تقطف جميع البتلات
- اذا قطفت جميع البلات ستحصل على النهايه الجيده
- اللعبه ستصدر في 12 فبراير في الـPSN بمبلغ 10$
 

G7Ga7

True Gamer
فيه لها موضوع, ياليتك مضيف المعلومات هناك لمصلحة الجميع.

زي ما قلت, انا جداً متفائل باللعبة.. حاس انها راح تعطينا تجربة رهيبة, واحسن شي انها قصيرة.
 

iCon

True Gamer
متحمس لها و بشده .. احب هالنوع من الالعاب :)
ما اشوف عمر اللعبه مشكله دامك بتستمع فيها .. احسن من 10 ساعات و المتعه فيها = صفر
 

Burdegation

True Gamer
^
و خاصه ان سعرها رخيص فيشجعك على اقتنائها اول يوم بدون ماتخرب خططك لاقتناء على الاقل وحده من الالعاب القويه القادمه (ستريت-كيل-رز) :inlove:

http://www.true-gaming.net/boards/../showthread.php?t=16565&highlight=Flower
فيه لها موضوع, ياليتك مضيف المعلومات هناك لمصلحة الجميع.
اي شفته الموضوع قبل لا احط هذا

بس كنت متردد...لانه مو رسمي و صارله مده و بدايته سلبيه و كان عباره عن تريلر :whistle:
 

Burdegation

True Gamer
فعلا, انا كنت متخيل ان بيعطونها تقييم متوسط لان فكرة اللعبه بسيطه جدا (بس اجوائها رهيييبه)

و كلامهم يحمس عن اللعبه , بس اللعبه للأسف ماتوقع انها بتعجب اي واحد خاصه ان اللعبه تتمحور حول تجميع بتلات الازهار :whistle:

و وصل تقيم ign

flower.jpg



:rockon:
 

mario0o

True Gamer
ممتاز تقييمها

وفعلا اجواءها حلوة ومريحة للاعصاب
 

Lunar Poet

True Gamer
استعد لقطف البتلات في Flower
هي اللعبة محتاجة إستعداد 3: ؟
حيل ودّي في اللعبة .. أحسها شي جميل جداً و مريح..
 

snake eyes

Hardcore Gamer
فكره حلوه وخفيفه وسعر طيب
بس 3ساعات مو قليل:whistle:
 

AMG

True Gamer
اليوم جربتها ، لعبت اول مرحلة

صراحة ما توقعتها كذا ، رهيييبة
 

Zulfiqar

True Gamer
أحسن تحكم للـSIXAXIS, بس اللعبة ماتنفع لهذا النوع من التحكم.
 

Burdegation

True Gamer
^
بل العكس, هذا افضل تحكم لهذا النوع من اللعبه و بل هذه افضل لعبه تمكنت من استخدام الـsix-axis و جعلت من اللعب بها ممتعه بدرجه كبيره , لو جعلوك تستخدم التحكم العادي لن تعطيك اللعبه التجربه نفسها اللي ستعطيك اياها الاكسيس

اما بالنسبه للعبه, فهي رائعه فعلا و خلابه و تستمتع فيها فقط بالنظر اليها
تقنيا مذهله و استخدام رائع للاضائه و خاصه في المرحله
الرابعه (مرحلة الليل عندما تضيء الحشائش) نفس الصوره اللي فوق

اللي يحب بس العاب الشوترز و الذبح و مايعجبه شي ثاني ..هاللعبه ماتصلحلك
اما اللي يحب يجرب انواع مختلفه من الالعاب و يحب العمل الفني الراقي, فهذه اللعبه حرام اتضيع على نفسك و ماتجربها
 

Light

Hardcore Gamer
هي اللعبة محتاجة إستعداد 3: ؟
حيل ودّي في اللعبة .. أحسها شي جميل جداً و مريح..

ممكن تقول السر اللي يخليك تحب هالنوعية من الألعاب؟؟ :whistle:
 

M 7 L

True Gamer
لما شفت فيديو مطورين اللعبة وهم يتكلمون عنها ياخي فن رفيييييع شي راقي شي خيالي فعلاً

تحس فعلاً جسّدوا الشعور إلي يبون اللاعب يحس فيه !

أحاسيس مرهفة جداً عند هذا الفريق :)

وطبعاً متفاجئ من التقاييم المرتفعة لأن بالعادة هالنوعية من الألعاب تكون مظلومة ولا أحد يهتّم فيها :(
 
أعلى