متحمس اجربها ومتخوف فعليا من التغييرات اللي راح تحصل .. احتمال ما تعجبني وانصدم تطلع كلام اعلاني من المجلات اللي كانت تمجد لسكايوورد سوورد يوم كانت ترميلها العشرات من هنا وهناك ..
لأ..ماريو بروس العدس ما قدرت اكملها من الملل فيها :/
وترى افاتارات كلاود و سكوال والمراهقين الوسيمين الهائمين بالحب الى الآن هي اللي مالية النت كله (لما ترجع لشخصيات فف) وما اتغير شي عن السابق...لكن فف9 هي عشق لمنظومة اللعبة ككل من الكثيرين من وقتها ونفسهم الى يومك هذا
للأسف وحدي..بس ما كملت فيها كثير من شدة المللجزء ممل بشكل ابله ههههه مقارنه بالاجزاء الاخرى طبعا بس تظل لعبه جيده
لا يكون لعبتها لحالك بس تعريف المللل ::
و لا يهمك، أنا كاتب الموضوع و مفروض أترجمها
- متفاجيء من رغبة ننتيندو في تغيير معادلة زيلدا
- حب بشكل كبير نظام تأجير\بيع الأدوات، يجعل الأمر مرعب لما تقرب تموت
- ألغاز قطع القلوب لا زالت ذكية رغم إمكانية الوصول لكل الأدوات في أي وقت
- ما يحتاج تدور الخريطة في الدنجن لأنها بتكون معروضة فورا، هالشي ما يخرب التجربة أبدا
- حب كثير فكرة تحويل لنك الى رسمة، يقول انها تخليك تنظر للعبة من منظور مختلف بدل حل الألغاز و المشي فقط
- يقول إنها من أفضل الدنجن في السلسلة، و فوق هذا من أفضل الزعماء، بعضهم رجع من لنك تو ذا باست و معظمهم جديد كليا
- تقدر تلعب الدنجنز بأي ترتيب تحب، ما في نظام ترقيم أو شخصيات تعلمك وين تروح
- لك الحرية تتجول في العالم و تسوي اللي تبيه
- الخريطة مرسومة بطريقة مشابهة للنك تو ذا باست، لكن مش كوبي بيست، و فيها إضافات تساعد على التنقل
- المحرر لو بيده ما راح يغير أي شي باللعبة
الشباب عندنا بالذات متحاملين على سكايوارد سورد بشكل .. ::لسه قبل يومين كنت أتكلم مع خالد بالموضوع هذا، و أقوله حتشوف الشباب بعد 5 سنوات يرجعوا و يقولوا من أفضل الألعاب في التاريخ، مثل ما صار مع فف9 و غيرهم من الروائع، لكن الناس أحياناً ما تتقبل اللعبة إلا انها تكون كوبي بيست من الي قبلها، و أقل تغيير الكل يذمه مع انه بالعادة يكون بمصلحة السلسلة! بالأخير أنا ما أبغى ألعب نفس اللعبة مراراً و تكراراً
سكايوارد سورد ما تطلع عن أفضل 3 ألعاب أدفنتشر صدرت هذا الجيل.
. Nintendo had a daunting task to deliver on a sequel to A Link To The Past. Not only has it done so, it's crafted one of the best Zeldas in recent memory.
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds is a perfect handheld Zelda experience
The Good
Some of the best Zelda dungeons in years
Item renting gives you more control Difficult enough to provide a challenge Plenty of secrets and collectibles waiting to be unearthed The Bad
Can sometimes feel a little too familiar
. In many ways it's the definitive handheld Zelda
Zelda: A Link Between Worlds brings the outstanding gameplay of the SNES prequel to the 3DS in a well-crafted adventure that will give you a rush of nostalgia. With interesting new characters, atypical series gameplay elements, and fantastic 3D visuals, Link's next adventure is a must play.
The result is a game that reinvigorates the Zelda series, and further strengthens the 3DS's position as Nintendo's true must-have games console.
. Nintendo had a daunting task to deliver on a sequel to A Link To The Past. Not only has it done so, it's crafted one of the best Zeldas in recent memory.
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds is a perfect handheld Zelda experience
The Good
Some of the best Zelda dungeons in years
Item renting gives you more control Difficult enough to provide a challenge Plenty of secrets and collectibles waiting to be unearthed The Bad
Can sometimes feel a little too familiar
. In many ways it's the definitive handheld Zelda
Zelda: A Link Between Worlds brings the outstanding gameplay of the SNES prequel to the 3DS in a well-crafted adventure that will give you a rush of nostalgia. With interesting new characters, atypical series gameplay elements, and fantastic 3D visuals, Link's next adventure is a must play.
The result is a game that reinvigorates the Zelda series, and further strengthens the 3DS's position as Nintendo's true must-have games console.
أفضل زيلدا محمول جاية :heart_eyes: متحمس جداً لها.
من البداية متحمس جداً لهذا الجزء، قمة الكلاسيكية و شكله إبداعي جداً، و ننتندو حطت فيه جهد محترم، اللعبة مرشحة تكون أفضل لعبة 3DS على الإطلاق :heart_eyes:
أنا كنت متوقع إنها أي كلام، عموماً التجربة خير برهان! هذي ويا ماريو ٣ دي وورلد= حلم مابي استيقض منه
[h=2]Link’s gone exploring like it’s 1987[/h]
Big, brilliant and immersive
تدري حماسي تفجر لها لما عرفت أن هناك 90 موظف اشتغل عليها ! صراحة شي خيالي بالنسبة للعبة محمول من منظور علوي ( تقريباً نفس عدد موظفي سكوير الي صنعوا فف7 و 8 و 9 ! )، ممكن 30 شخص يسووها و تطلع لعبة جيدة جداً و السلام، لكن ننتندو ما ترضى إلا بالبيرفكشن :kissing_heart:
Hero Mode is all well and good, but it doesn't change the simple and straightforward puzzles. Enjoyable game, but dissapointingly easy (and way too much recycled from LTTP)
. After starting the game, I played for 6 hours straight before going to sleep way past my bedtime
A Link Between Worlds gets fearless and distinguishes itself from the franchise’s history. On top of that, Link, Zelda, Rovio, and some of the best bosses Zelda fans will ever fight turn that history on its head, both narratively and mechanically.
I couldn't think of a more fitting tribute to the series' strange ritualistic preoccupations than this cheerful, slight, and ultimately rather strange game.
Normal mode's combat/enemies weren't that difficult, but two things to consider:
1. If you save a lot, it's not unreasonable to get a no death count. Even on Hero Mode (though not nearly as easy a feat).
2. You can get 5 bottles over the course of the game, and you can have a fairy in each to revive. Fairy revivals don't count towards that number at the end (they really should).
If anybody beats Hero Mode first time through without needing at least a fairy or potion (just relying on heart drops), you're a beast . Just too easy to get one-shotted by so many enemies in Lorule and bosses.
^ممتاز بس أكثر شي مزعجني في كلامه سهولة الألغاز وإنها مقتبسه من LTTP زيادة عن اللزوم.