hits counter

Game Informer و العدد القادم عن The Elder Scrolls V: Skyrim

m7787m

Banned
كيف مستوى جزء Oblivion على الـ PS3 ?

لعبت اللعبة على الـ PC لكن ما قدر يشغلها على إعدادات ممتازة ...
 

MALDINI

True Gamer
كيف مستوى جزء Oblivion على الـ PS3 ?

لعبت اللعبة على الـ PC لكن ما قدر يشغلها على إعدادات ممتازة ...

أفضل من نسخة الاكس بوكس بنظري.
مع العلم اني مجرب النسختين بنفسي و الالوان طالعه اجمل في نسخة البلاي3.
في نسخة الاكس الالوان باهته.

خذ نسخة الجوتي.
 

m7787m

Banned
طيب ... بس كأني سمعت إن فيها مشاكل . ( دروب في الفريم ريت بشكل كبير ) هل هذا صحيح ؟

وشكرا أخ مالدايني ويعطيك العافية :)
 

oldhic

Gamer
^
^
اللودينق في الps3 يجي كثير
غير كذا ما شفت فروقات تذكر
 

DEMON

True Gamer
مظهر اللعببة يحمسسس جداا
راتيح اشتري Oblivion *
 

MALDINI

True Gamer
طيب ... بس كأني سمعت إن فيها مشاكل . ( دروب في الفريم ريت بشكل كبير ) هل هذا صحيح ؟

وشكرا أخ مالدايني ويعطيك العافية :)

يس فيها..لا تخاف ماراح تظر بتجربة اللعبه ابدا.
بالنسبه للجليتشات والبجز فكن مستعد لها, خذها قاعده في الويسترن اربيجي....خل الاوتو سيف على ال ON + دايما سوي نسخه احتياط لك (تسجيلة) اذا حسيت انك معدي بعيد وخايف انك تجيب العيد.

-اللعبه حقة +120 ساعه مع السايد كويستس او اكثر.
-مهمات فرعيه يجي على بالي افضلها مهمات الدارك برذر هود مهمات اليمه!!
-تقدر تصير فامباير وتمص دم الناس مص, يمكن تكرهه بعد فتره لانك ماتقدر تتجول في سيروديل والشمس طالعه!! ايضا علاجه والبحث عنه صعب.

اذا تبي اي مساعده بعدين عطني خبر.
 

Revolver

True Gamer
طيب ... بس كأني سمعت إن فيها مشاكل . ( دروب في الفريم ريت بشكل كبير ) هل هذا صحيح ؟
النسختين على العموم فيها فريم ريت دروب اسطوري, لكن الاكس اخف. نسخة الجوتي الامريكية للبس3 فيها جليتش game breaking. اذا صرت فامباير ما فيه امل ترجع.
نسخة الجوتي الاوروبية يمديك تتفادى الجليتش هذا, على العموم انصحك بنسخة الاكس. مع انه اثنينهم نسخ سيئة ونسخة البي سي افضل بكثير.
تحرير: و بالنسبة للودينج في نسخة البس3 فـ كل ما تتقدم باللعبه هي تسويلك cache يوصل لـ5 جيجا واللودينج يصير اسرع بكثير.
 

Naserano

True Gamer
قبل ما تقرأ التفاصيل الجديدة .. خذ لك فنجان قهوة وانبسط :::wink:::

Details

- ‘Magnetism’ is used to prevent friendly fire in combat, by slightly ‘pulling’ your attacks towards enemies
- Some, apparently unique, enchanted weapons will have “concealed” effects. You won’t know what those are until you try the weapon.
- You cannot block if you have a sword in one hand, and a spell in another. Only players wielding two-handed blades or sword and shield can use block.
- The Spell Shield effect returns.
- Taverns will play a large role in the game. You will be able to overhear people’s conversations, start quests, acquire information, and much more.
- They mention breaking and entering to find out more about people – “Because of the open world set up you can even progress by snooping around – following people, looking out for strange behaviour and even some light breaking and entering”.
- Quest givers can give you more or less information about their quest depending on their disposition towards you.
- Several new spell effects, including “Ice Trap” (only triggered when an enemy walks over it), “Circle of Protection” (push the enemies in your vicinity away), “Fury” (make enemies fight each other), and so on.
- One of the finishing moves involves “plunging your sword into your enemy’s chest”, coupled with gurgling death noises.
- The ‘free-form’ activities you can perform include cooking, woodcutting, mining and metalwork.
- A Dragon Shout that slows down time (a la Bullet Time) is mentioned.
- Some Dragon Shouts are found in dungeons.
- There’s a city called Riverwood. It is described as ‘A smattering of timber buildings, including a sawmill’.
- Radiant Story is in part inspired by the random encounters in Fallout 3.
- The game apparently looks amazing in motion, with great environment effects such as the wind making the water swirl and making waves.
- It is possible to raise all skills to 100 but not possible to get all perks.
- Dragon encounters aren’t scripted. If one comes across a town in its travels, it might decide to attack it without warning. This may or may not involve setting it ablaze.
- Magazine talks about the improvement of NPC’s and Radiant AI.
- Every big settlement is unique. The city of Markarth Side, for example, is set into “dramatic stone cliffs, with buildings teetering on the end of sheer drops.”
- Haarfingar is said to be home to the largest trading port in Skyrim.
- The game apparently includes ‘meteorogical effects’: clouds gathering around mountaintops, etcetera.
- The glorious return of the Dwemer ruins is once again confirmed.
- One of the cities in Skyrim will apparently be heavily inspired by the Dunmer (Dark Elves), and may even be a full-fledged Dunmer settlement.
- They’re trying to go back to the “eccentricity” of Vvardenfell. Every Nord faction will have their own customs, colors, and so on.
- The economy of the game is better developed than in Oblivion. If you destroy a city’s means of income (for instance, their crops) they’ll need to buy crops from another nearby city, and prices in the city will go up.
- Archers can ‘hold their breath’ while aiming. This consumes stamina, but gives the archer a better chance of hitting the enemy.
- A wounded dragon has a chance of crashing into the ground.
- You can cut dialogue short by walking away from the NPC.
- Dragon Shouts are assigned to the R3-button on the PS3 gamepad.
- Not every NPC will have a complete set of dialogue like in Oblivion. It’ll be more like in Fallout 3, where only the ‘important’ NPC’s have anything substantial to say.
 

Oldsnake

True Gamer
ابلفيون ايش وضعها بالقصة ؟ يعني القصة حلوة وملحمية والا كيف ؟؟
لاني بصراحة فل اوت 3 مع أني حبيتها كجيم بلاي ومهمات بس القصة أبدا ما عجبتني وحسيتها سطحية جدا مقارنة مع ألعاب ويسترن أر بي جي ثانية مثل دراجون ايج وماس ايفكت
وهل اللعبة قابلة للعب حتى الآن ؟ والا أنتظر الجزء الجديد وخلاص
 

hussien-11

Senior Content Specialist
ابلفيون ايش وضعها بالقصة ؟ يعني القصة حلوة وملحمية والا كيف ؟؟
لاني بصراحة فل اوت 3 مع أني حبيتها كجيم بلاي ومهمات بس القصة أبدا ما عجبتني وحسيتها سطحية جدا مقارنة مع ألعاب ويسترن أر بي جي ثانية مثل دراجون ايج وماس ايفكت
وهل اللعبة قابلة للعب حتى الآن ؟ والا أنتظر الجزء الجديد وخلاص

لسه فول اوت 3قصتها الرئيسية أحسن من قصة أوبليفيون لووول

العاب بيثيسدا حلاوتها دائما في الكويستات الفرعية الملحمية والعالم الضخم مترامي الأطراف و التاريخ المتواجد في عوالم اللعبة

عن نفسي أنصحك تنتظر سكايرم و خلاص
 

H2O

True Gamer
اوكي قبل شويه حطيت رد كان عبارة عن معلومات للعبة لكن طلع ملخبط وماراح تفهمون شيء , فـ قولت أعطيكم الرابط تقرونه :)

الرابط
 

hussien-11

Senior Content Specialist
معلومات اللعبة خرافية الروعة ، ما أعتقد أبدا بتجي لعبة ويسترن اربيجي فيها ربع التفاعل مع العالم مثل ألعاب بيثيسدا

مرشح قوي للـGotY لو ما كان فيه bugs .
 

"Shadow"

Hardcore Gamer
سه فول اوت 3قصتها الرئيسية أحسن من قصة أوبليفيون لووول
huh ? فول اوت 3 كانت قصتها سيئة (يتذكر الفرق بين النهايات -_____-") للأسف كنت متوقع قصة جيدة &_& بس زي ما قلت السايد كويست في فول اوت كانت رهيبه
 

m7787m

Banned
معلومات جديدة :

- Bethesda's using Havok's animation system (Havok Behavior) in their game
- The .nif file extension used for mods is still used in Skyrim
- Alongside the Fast-travel system from Oblivion will be a Carriage-system that takes you to other cities for a certain fee. This includes cities you haven't visited yet.
- There will be areas that are too hard for low-level characters.
- There is no set amount of Dragons in the game, they're placed pretty randomly, like other creatures
- The conversation system, while now in real-time and without the zoomed-in view, still functions similarly to Oblivion's
- The new combat system is also supposed to help players differentiate and develop their characters into a specific form: "You can't be everything at once."
- There's crafting for each archetype (Magic, Combat, Stealth). The magic crafting system, as we know, is Enchanting, and allows you to enchant items and tinker with their effects.
- There are more unique armor sets than in Oblivion
- For those still hoping, no multiplayer, brah.

- استخدام محرك Havok للأنميشن وتصرفات اللاعبين .
- تقدر تسوي فاست ترافيل كما الجزء السابق .
- بعض المناطق بتكون صعبة لأصحاب المستوى الضعيف ( Level )
- تم تحسين نظام المحادثات حيث إنه الآن ما يسوي زوم لوجه المتحدث
- Armor أكثر مما كان موجود في Oblivion
- ما فيه عدد محدد من التنانين ... حيث انه تم وضعهم بطريقة عشوائية كباقي المخلوقات

وأخيرا خبر مفرح لأصحاب الـ PC :

IGN: Will the PC version support DirectX 11?

Todd Howard: Yes, but I guess the real question here is do we take advantage of DX11's big new features and the answer is 'not specifically'. Our graphics work centers around doing things that will look the same regardless of platform, and sometimes that implementation will be different on the 360, PS3, and PC
.
Z82dp.jpg


Vb7fh.jpg
 
أعلى