Punished Noctis
A Silver Bullet
على مايبدو، سكوير قدمت بيلد من أول شابترين من اللعبة لعدة مواقع، والإنطباعات عنه للحين جداً إيجابية! راح احدث الموضوع بكل إستعراض يصدر.
IGN : قضينا ساعتين لن ننساهم في RPG سكوير إينيكس القادمة
Destructoid: فاينل فانتزي 15 كسبتني
Arstechnica: ككاره لإصدارات السلسلة الأخيرة، فاينل فانتزي 15 صدمتني
للأسف، في برضو إجماع أن النسخة اللي لعبوها.. كانت معطوبة ومليانة Bugs. نتمنى النسخة اللي بنحصلها بستمبر تكون انظف.
في نظام جديد تكلموا عنه في إستعراض Arstechnica، يسمحلك بدمج الأسحار سوى. مثلاً، تقدر تركب إليكتريك ماجيك للفاير ماجيك لتحصل نسخة اقوى منه تنتقل بين الأعداء بدل ضرب منطقة واحدة، وأشياء كهذه.
تعديل:
من الآن كل نقاشات وأخبار Final Fantasy XV بهذا الـ E3 راح تحصل هنا، بدل ما احنا مشتتين بين مليون موضوع >.>. الأخبار حتى الآن:
IGN : قضينا ساعتين لن ننساهم في RPG سكوير إينيكس القادمة
After two hours into Final Fantasy XV’s campaign, I can’t help but trace the lineage of Square Enix’s new blockbuster RPG in the back of my mind. But the first two chapters never feel like a derivative work, with the core story and presentation leaning on the type of strong characterization and blockbuster graphics that have come to define Final Fantasy. You could almost picture director Hajime Tabata and his team spending the last few years playing other games and saying, “Hey, wouldn’t this be a great idea to put in Final Fantasy?” And, somehow, the unique sauce blends multiple flavors into a cohesive and ambitious vision of a modern RPG.
Destructoid: فاينل فانتزي 15 كسبتني
All told, the preview session convinced me I'll want to dig into the final version which, as a non-fan, is a big deal. They finally did it.
Arstechnica: ككاره لإصدارات السلسلة الأخيرة، فاينل فانتزي 15 صدمتني
This sense of scale—of monsters and familiars alike becoming part of the game's sprawling environments—left me feeling the same way I felt the first time I saw Final Fantasy VI's "Mode 7" effects spin a giant new world in front of me on the Super Nintendo. There may be quirks, bugs, and an uneven battle system, but there will also certainly be an enormous, lore- and monster-loaded world in Final Fantasy XV whenever it launches. As an admitted Final Fantasy hater in recent years, I am shocked at how much I anticipate grappling with the best and worst of FFXV. I guess we'll just have to wait and see whether I wind up eating some disgusting object as a result of a surprisingly successful, on-time launch.
للأسف، في برضو إجماع أن النسخة اللي لعبوها.. كانت معطوبة ومليانة Bugs. نتمنى النسخة اللي بنحصلها بستمبر تكون انظف.
في نظام جديد تكلموا عنه في إستعراض Arstechnica، يسمحلك بدمج الأسحار سوى. مثلاً، تقدر تركب إليكتريك ماجيك للفاير ماجيك لتحصل نسخة اقوى منه تنتقل بين الأعداء بدل ضرب منطقة واحدة، وأشياء كهذه.
This was also a good scene for me to try out the game's magic-synthesis system, which allows players to take magical energies gathered in the game and split them up into mixes of different elements to create new twists on standard spells. More electricity in a standard fireball would allow it to chain the attack to hit other nearby enemies, for example, while other boosts added team healing and slow-down effects to attacks. I didn't get a good tutorial or explainer for this magic-synthesis system, but I am hopeful that its final version enables a lot of player-preference customization for gamers to make the game feel the way they want.
تعديل:
من الآن كل نقاشات وأخبار Final Fantasy XV بهذا الـ E3 راح تحصل هنا، بدل ما احنا مشتتين بين مليون موضوع >.>. الأخبار حتى الآن:
- إستعراض ديمو Final Fantasy XV: Trail of Titan في مؤتمر Microsoft
- تريلر Final Fantasy XV الرسمي لـ E3 2016
- تريلر E3 2016 الرسمي لفيلم Kingsglaive
- حلقة انمي Brotherhood الثانية
- الإعلان عن الـ Wait Mode كنظام قتالي بديل في Final Fantasy XV
- فيديوهات جيمبلاي وقصة جديدة من Gamespot
- مقطعي جيمبلاي جدد من اللعبة لمدينة ألتيشيا والإيرشيب
التعديل الأخير: