Dark_N11
True Gamer
Sources - Armored Core 6 to Release August 2023
Insider Gaming sources have revealed that Armored Core 6 will release in August, specifically on August 25, 2023.
insider-gaming.com
هو اظنهم فرق منفصلة ولا؟ اللي متأكد منه ان ميازاكي ماله دخل غير انه حط الاساسيات فقط لارمورد كور و خلص شغلهكويس، كلما كان أقرب كلما كان أفضل عشان يتفرغ الفريق لتوسعة إلدن رينج ومشروعهم اللي بعدها.
هو اظنهم فرق منفصلة ولا؟ اللي متأكد منه ان ميازاكي ماله دخل غير انه حط الاساسيات فقط لارمورد كور و خلص شغله
ما أظن فرق منفصلة على قد ما أن الفريق نفسه يتوزع على المشاريع على حسب الحاجة، فلما يخلصوا من أرمورد كور راح ينتقل اللي كان يشتغل عليها للتوسعة أو للمشروع القادم وبكذا تقدم وكشف أسرع.هو اظنهم فرق منفصلة ولا؟ اللي متأكد منه ان ميازاكي ماله دخل غير انه حط الاساسيات فقط لارمورد كور و خلص شغله
ألعابهم ماشية الطريقة القديمة بالتطويرسرعتهم في العمل على المشاريع المختلفة مثيرة للأعجاب.. ألعاب مختلفة بفترات زمنية قصيرة نسبيا لما تقارنها مع الآخرين وكلها ذات جودة عالية.
ألعابهم ماشية الطريقة القديمة بالتطوير
لا انميشن مميز لا جرافيكس خراق لا تمثيل حركي
حتى بالكاد فيها تمثيل صوتي .. كل هذا يسرع من عملية التطوير و يخفض التعقيد
ألعابهم ماشية الطريقة القديمة بالتطوير
لا انميشن مميز لا جرافيكس خراق لا تمثيل حركي
حتى بالكاد فيها تمثيل صوتي .. كل هذا يسرع من عملية التطوير و يخفض التعقيد
ألعابهم ماشية الطريقة القديمة بالتطوير
لا انميشن مميز لا جرافيكس خراق لا تمثيل حركي
حتى بالكاد فيها تمثيل صوتي .. كل هذا يسرع من عملية التطوير و يخفض التعقيد
العجيب Sekiro متقدمة تقنيا أكثر من Elden Ring (&)
لانه سيكيرو بالانريل
العجيب Sekiro متقدمة تقنيا أكثر من Elden Ring (&)
طيب هذا وضع دلس زيلدا..وفوق هذا خذت 6 سنوات تطوير @@ألعابهم ماشية الطريقة القديمة بالتطوير
لا انميشن مميز لا جرافيكس خراق لا تمثيل حركي
حتى بالكاد فيها تمثيل صوتي .. كل هذا يسرع من عملية التطوير و يخفض التعقيد
طيب هذا وضع دلس زيلدا..وفوق هذا خذت 6 سنوات تطوير @@
لا وين، مستحيل أنريل..
ما لقيت اي مصدر للمعلومة هذي، الي اعرفه فقط لعبة الVR حقتهم الي كانت انريل:كيف مستحيل ؟ هذي معلومة مؤكدة
Sekiro: Shadows Die Twice تم تطويرها باستعمال محرّك Unreal - ترو جيمنج
أحد الألعاب التي خلبت الألباب بشدة في E3 2018 هي Sekiro: Shadows Die Twice لعبة From Software و ميازاكي الجديدة و التي تأتينا من نشر شركة آكتفيجن. من خلال لقاءٍ مع ميازاكي أكد الأخير لموقع ign أن اللعبة تعمل بمحرك التطوير Unreal Engine هذه المرة و أن فريق التطوير كان لديه الكثير من الأشياء...www.true-gaming.net
في مرة قريت ليش ما يطلع اسم محرك انريل في شاشة البداية ولكن نسيت
IGN: Is it fair to say that Armored Core VI will be closer to the Soulsborne games than the series has been in the past?ممتاز بتكون اهم لعبة سولز منذ بلودبورن متحمس للاخذ الالي فيها
إلدن رينج لعبة عالم مفتوح وعالمها أكبر بكثير من سيكيرو، ولسه ما جربت إلدن رينج على البي سي بس على الإكسبوكس كانت تقنياً ممتازة بنظري حتى ولو كانت أقل سلاسة من سيكيرو نظرًا لاختلاف البيسنج والسرعة (لعبت سيكيرو على البي سي).العجيب Sekiro متقدمة تقنيا أكثر من Elden Ring (&)
لا مش أنريل بل محركهم الخاص، وزي ما قال @Valtr ديراسين اللي تستخدم محرك أنريل عشان دعم الـVR.كيف مستحيل ؟ هذي معلومة مؤكدة
Sekiro: Shadows Die Twice تم تطويرها باستعمال محرّك Unreal - ترو جيمنج
أحد الألعاب التي خلبت الألباب بشدة في E3 2018 هي Sekiro: Shadows Die Twice لعبة From Software و ميازاكي الجديدة و التي تأتينا من نشر شركة آكتفيجن. من خلال لقاءٍ مع ميازاكي أكد الأخير لموقع ign أن اللعبة تعمل بمحرك التطوير Unreal Engine هذه المرة و أن فريق التطوير كان لديه الكثير من الأشياء...www.true-gaming.net
في مرة قريت ليش ما يطلع اسم محرك انريل في شاشة البداية ولكن نسيت
بشرك الله بالجنة، بعد ايزي مود وتكمل الفرحةIGN: Is it fair to say that Armored Core VI will be closer to the Soulsborne games than the series has been in the past?
Hidetaka Miyazaki: No, we've not been making a conscious effort to try to direct it towards more Soulsborne type gameplay. First of all, let me just make that clear.
The essential direction of [Armored Core VI] was to go back and take a good look at the core concept of Armored Core and what made that series special. So we wanted to take the assembly aspect, assembling and customizing your own mech — your AC — and then being able to exact a high level of control over the assembled mech. So we wanted to take those two core concepts and reexamine those in our modern environment.
And, of course, what that means is taking our know-how and experiences from game development in recent years, and applying that knowledge to the development of [Armored Core VI], and reexamining it together with those core concepts of Armored Core.
So the real impetus for this project, I think, or at least one of the real appeals for me comes from that aspect of assembly, and being able to really freely assemble and customize the mech, I think is what we really highly focus on in Armored Core. And having mechs or mecha as a theme, it's really about that high level of freedom that adjusting each individual part gives, and how that affects the gameplay and the properties of your mech actually in combat. We think it's a little bit more liberating than, say, just swapping out armor or equipment. There's actually a much higher degree of freedom here, and being able to see these effects both in game, and as part of the world building, and as part of your player choices, we feel like this is a very big part of what makes Armored Core special.
في إيزي مود على البي سي، it's called a trainer.بشرك الله بالجنة، بعد ايزي مود وتكمل الفرحة
لسى بعيد يكفي ما عندي ستيم ارجنتيني &في إيزي مود على البي سي، it's called a trainer.
وصدق سقطت من نظري يا عبدالله، توقعتك لاعب هاردكوري مخضرم ما يدور بعد تراهات النووبس والكاجوالز هذي. &
أفااا، طيب حساب تركي أضعف الإيمان. &لسى بعيد يكفي ما عندي ستيم ارجنتيني &