AMASJ1414
True Gamer
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
يب تورياما تهور في لقاء مع فاميتسو و قال انه تصميم عالم اللعبة جاء لكي يهزم سكايرم بواسطة تسهيل الموارد و ان تمتلك المزيد من الحرية في العالم المفتوح
ما اقدر اضيف اي كلام من عندي :no_mouth:
المصدر
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
in Lightning Returns: Final Fantasy XIII (don’t ask), director Motomu Toriyama and “wilderness lead planner” Yui Umeda talked about how the game was meant to “beat Skyrim” (or “Sukairimu” as it’s pronounced in Japan) in their interview with Famitsu.
Seriously.
Umeda stated that, “The wilderness is designed with a natural open world style of play in mind. Toriyama’s first instruction was ‘beat Skyrim!’ That may be a tall order with the resources on hand, but as this is FF we decided it might be best to approach it by letting you run about on a chocobo. Also, although there is lots of freedom in the wilderness, there is only one goal but with many paths to accomplishing it.”
يب تورياما تهور في لقاء مع فاميتسو و قال انه تصميم عالم اللعبة جاء لكي يهزم سكايرم بواسطة تسهيل الموارد و ان تمتلك المزيد من الحرية في العالم المفتوح
ما اقدر اضيف اي كلام من عندي :no_mouth:
المصدر