hits counter

Vanquish .. تريلر جيم بلاي جديد

Jonas

True Gamer
سلام عليكم

[video=youtube;prYMsbY3NNU]http://www.youtube.com/watch?v=prYMsbY3NNU[/video]

له كم يوم نازل على اليوتوب , غريبه محد حطه
 

Mukuro

True Gamer
أبغى أشوف مناطق ثاااااااااااااااااااااااااااااااااااانية. مليت من المنقطة هذ اللي أشوفها في كل عروض اللعبة. حتى في الاي3 مارحمونا منها. :evil::
 

Brewmaster

True Gamer
طريقه مشي سام وقفزه شبيهه بسنيك :laugh::
 

Vorg Zangief

True Gamer
حرام ماكو مالتي بلاير في هاللعبة :(
 

Majeed

Warrior of Liberation
واو الواحد مايمديه يلقط أنفاسه من الحماس والتفجير !!

بصراحة مستانس جداً أنه مافيها ملتي <tgman>
 

ice cube

Hardcore Gamer
اوكي بديت احب اللعبة , ايقاعها سريع و fresh , تشبه حيل سلسلة جيرز
ميكامي انت مدهش :grin:
 

Punished Noctis

A Silver Bullet
أييه زهقت ونا أختم في اللعبة من 3 سنين ... الا اقول متى بتنزل ولا مابعد يجي خبر هم2 يمكن تصير من قائمة مشترياتي والله اعلم
 

JOE

True Gamer
^^ من جد .... انا ما تقبلته كتريلر جديد اساساً .... موست وانتد حالياً .
 

JOE

True Gamer
t02_ev5.jpg


2010_05_17_14_47_40.jpg


2010_05_19_13_54_21.jpg


رد لشينجي ميكامي في بلوج بلاتينوم جيمز :

After I finished up God Hand, I didn’t have a team to work with, so I spent about a year and a half staring out a window. Soon thereafter, I was finally back at work in the studio. Vanquish is my first title after this period of almost running away from being a creator. The design of the game started with my initial desire to make a game like the Japanese animated series Casshern, as well as my desire to challenge myself by making a shooter with an incredible sense of speed and no “slogging through” sections.

+

اعلنت سيجا اليوم عن اسلحة حصرية لبري اوردرز اللعبة و لاحقاً حتتوفر على شكل DLC للبيع :

2w24ihd.jpg


2rdausm.jpg
2884d51.jpg


24dhcif.jpg
96c39x.jpg


14tal9g.jpg
2hzbyt.jpg


+

شخصيات جديد في موقعها الرسمي الياباني :


11ukqcy.jpg


9lihqb.jpg


+

عرض جديد يستعرض الـNew ARS "Bullett Time" :

[video=youtube;aswf37_pQLE]http://www.youtube.com/watch?v=aswf37_pQLE&fmt=22[/video]

شوفوا آخر كومبو حركات سواه !!! خلص على 4 بهجمة وحدة !

إعتراف : فانكويش هي الموستد وانتد حالياً .
 

Five

True Gamer
من الجيد اننا نشوف مشروع "مفاجئ" لشينجي ميكامي بعد لعبة جود هاند الاسطورية :laugh::
ليش اهتم مافي مولتي بلاير اصلا =__=
 
التعديل الأخير:

hussien-11

Senior Content Specialist
بصراحة الجيم بلاي إبداع مو طبيعي ! خليط بين جيرز اوف وور و بايونيتا بشكل مجنون
 

JOE

True Gamer
سيجا اكدت موعد إصدارها الاوروبي 22 اكتوبر (بعد الياباني بيوم) : *http://bit.ly/dcP5RJ”
 

SCREAMING_RAGE

رئيس فريق TG كرة أوروبية
اللعبه هذه شئ ما حصل ابد , و البري اوردر ......

26316171.jpg

تم :)

أخذت نسخة الاكس بوكس 360, لأني عارف انها بتكون الافضل من جميع النواحي.

لكن طلب واحد بس ........ القصة ...................تكفووووون القصة تكفووووووون ............. ما نبغى احباط بايوناتا يتكرر الله يخليكم !
 

Nostalgic

True Gamer
اللعبة ذي فوضى!!
أخذت نسخة الاكس بوكس 360, لأني عارف انها بتكون الافضل من جميع النواحي.
اللعبة مطورة على الـPS3 اصلاً وبعدها حيعملوا لها عملية بورتنج للـ360، كل ذا عشان يتلافوا المشاكل اللي حصلت مع Bayonetta.
 

AAH3:16

True Gamer
اللعبة خليط لايوصف جيرز على ماكس بين وزون ومتل جير وبايونيتا

ميكيامي يبدع بكل شئ حتى جاد هيند كنت أعتبرها أسطورة
 

Jonas

True Gamer
معليش !!! مالها اي دخل بماكس بين , لو فيها شغلات الـdiving in slow-mo كان ممكن
 

JOE

True Gamer
من تويتر بلاتينوم جيمز :

Looking to pick up Vanquish this fall? Do so on October 19 in North America, October 21 in Japan, and October 22 in PAL territories.
الامريكية يوم 19 اكتوبر قبل البقية
3821792718_8e2061d6fe_o.gif


+

صور جيمرسايدية

image_vanquish-13273-1977_0001.jpg


الباقي هنا
 

JOE

True Gamer
تريلر جديد من نفس المنطقة

[video=youtube;vYtxg0JsfL8]http://www.youtube.com/watch?v=vYtxg0JsfL8&feature=player_embedded[/video]

+

مقالة جديدة عن ممثل صوت سام جيديون من ميكامي في البلوج :

Voice and Voice Acting
Hello everyone, time for my second blog.

I’m actually not even sure how many of these I have to write…

Anyways, I’ll give it my best shot.

In Vanquish, each territory will have all the voice played in the appropriate language in real-time, so when you are in battle with your enemies, you don’t need to worry about reading subtitles.

When I’m working through a Western game, even one I really enjoy, I don’t have that great a grasp on what is going on and has left me with some unpleasant experiences. (This mainly only happens with shooters though…)

I also wanted to share with you one of my favorite voices in the game. I’m really hooked on the English voice for our main character, Sam. He is voiced by an actor named Gideon Emery. He has an incredible smoldering quality to his voice that I find really cool. I hope you all get a chance to listen to his performance.

gideonemery.jpg


(www.gideonemery.com)

And don’t worry, we have Japanese voice in as well.

-Shinji Mikami

+

ميمامي يجاوب على اسئلة اعضاء منتدى بلاتينوم جيمز :

Q&A from Platinum Games Forum
Hey all, I'm not dead, and more importantly, I have Q&A answers from Mikami-san on Vanquish!

Sooo, before we kick off, there was a delay, maybe you noticed. It was due to some crossed wires and a mix up at E3 where we didn't get to sit down with Mikami-san. After the show, we got the questions out and I'm happy to present them to everyone here! Questions are noted from the original authors and Mikami-san's responses are in blue.

Thanks for your patience on this and enjoy the Q&A!

Rikitatsu
What was the inspiration behind the style and setting of VANQUISH?
We based things on the Japanese animated series, Casshern. As far as the game goes, we really put an emphasis on speed during the gameplay.

How Important will the Melee combat be in the game? and how many melee moves are there?
We haven’t made melee the focal point of combat in the game, but it is an effective technique when you close in on an enemy. The focal point of combat in the game is shooting, so the melee attacks are really just to add to the combat repertoire.

Do you think VANQUISH will be able to successfully compete with other shooters on the market without Multiplayer?
Of course, the lack of multiplayer will probably make things difficult on the sales front, but what we have instead is the speedy exhilaration of Vanquish’s gameplay, along with the content you can really sink your teeth into. I think it will provide more than enough enjoyment for those who buy the game.


Darkking27
What was your inspiration to make this into a third person shooter and not first person?
I wanted people to really feel the action going on during the game, which means that we needed to show the player on the screen.

.
Casual 9amera
Will we'll see any characters from your previous titles making an guest appearance?
Nope.

Sonic THP
Do you think Vanquish represents a sort of attempt at making a very traditionally "western" genre and infusing it with a style that is centric to Japanese video games?
If that is how people take the game, I am totally fine with that.


IR A IP T O IR
Will it be different color swaps for the suit? I want a black one!!
At first, we thought it would be fun to have a black version of the main character included in special edition. During production though, this plan fell by the wayside, but you are right, a black version of Sam would be really cool.

Will the Achievements / Trophies be difficult to obtain?
We aren’t making them insanely difficult, but you are going to have to challenge yourself to earn them.

Phoenix
-What is your favorite aspect of Vanquish?
I really love the boost system in the game, as well as the English voice for our main character, Sam. It is incredibly cool, and I’m hooked on it.

-Is aiming of the guns smooth and precise despite the speed and hectic atmosphere of the game?
We have tuned things so that the guns in the game are easy to aim, and that aiming is smooth.

ViewtifuljoeX
-How serious is the story going to be?
Basically, it is a serious story, becoming a bit dark at the end.


Shinji Mikami (From the Forums )
-Can Shinji Mikami shed some light on some hidden parts of the game that make it special and different?
The staff decided to screw with me a little bit by hiding some rhinoceros beetles in the game. They did this without me knowing, so definitely be on the lookout for them in the game.

Phantasos
-Will be bosses be solely "Shoot and Dodge" or will there be pseudo puzzle challenges like environmental hazards?
The bosses are a bit old-school, in that there is a distinct process for defeating them, kind of like exposing their weak points and then firing upon them.

Facebook.com/Sega

Dan B.
Did you go to a gaming art school or a regular university?
I went to a normal university, Doshisha University in Kyoto, Japan. I didn’t really study, but I was somehow able to graduate.

Brian O’C.
-What was the inspiration for the visual style?
The backgrounds are influenced by a movie called Tristan + Isolde. In the end, the visuals are really the product of the individual tastes of the staff creating them, but I think the graphics in the game are something we can be proud to recommend to people.

James M.
Who will be composing the soundtrack for the game?
The soundtrack was mainly composed by our in-house composers; however, ex-Grasshopper Manufacture composer Masafumi Takada was also in on composing some tracks.


Tom A
-He never seems to stick with one game style for his projects, often doing something very different with each game genre he tackles. I'd like to ask why he chose the third-person shooter genre this time?
It isn’t really a question of why. There was a reason the game had to be a third-person shooter. To create a shooter with strong action elements, I felt the only way to pull things off was with the third person perspective.


Twitter.com/sega

Henry
-What is the main difference between an Occidental shooter and a Oriental shooter design fundamentals that makes the difference at all
The short answer is Realism. From the graphics, to the worlds, games created in the West tend to want to simulate reality at a very high level. On the other hand, there tends to be a great number of Japanese games going for distinctive styles of expression.

+

صور جديدة من الموقع الرسمي :

x2qcmf.png

6itgjt.png

2uz3qms.png

30t2og1.png

jhcyf9.png

5wz7ro.png


باقي الصور هنا

+

شخصيات جديدة

10pzq7b.png

2ntv48x.png
 
التعديل الأخير:

ASWD

True Gamer
^

صورة الشخصية الاخير.وش ذا زومبي ولا:laugh::؟

+

عامر من جدك تبغانا نقرا كل هذ على الاقل ترجم المهم من اجوبة ميكامي:innocent::
 

JOE

True Gamer
^^ ههه اوكي الخصها لما افضى
 

JOE

True Gamer
- اللعبة مبنية اساساً على المسلسل الياباني Casshern .
- الـMelee combat ما حيكون عنصر رئيسي في اللعبة .
- ميكامي مقتنع انه غياب طور ملتي بلاير في ڤانكويش حيكون حاجز في نجاحها التجاري في وجه منافسيها من نفس الجنرا بس يأمل ان اللاعبين يقدروا الجهد المبذول في الكامبين .
- ما حنشوف اي شخصية من العابه السابقة << بديهية يا راعي السؤال .
- في بداية التطوير كان من الخطط إضافة الوان احرى لبدلة سام المتطورة بس الفكرة تم تجاهلها اثناء التطوير .
- الاتشيفمنتس حتكون محفزة بشكل موزون .
- افضل نواحي اللعبة في نظره هي البووست ميكانيك و تمثيل سام الانجليزي .
- القصة جدية بنهاية اكثر جدية .
- فريق التطوير خبى كم تلميح و ادوات في اللعبة بدون علمه لول .
- معارك الزعماء حتكون شوتينج كلاسيكية بإظهار نقطة ضعفهم و التركيز عليها و تفادي هجماتهم .
- خلفيات اللعبة مستوحاة من فيلم اسمه Tristan + Isolde بس اكيد فريق التطوير وضع لمساته في باقي التصاميم .
- ملحن اللعبة من ضمن الفريق + الرائع ماسافومي تاكادا (كيلر 7 - جود هاند - نو مور هيروز) حيلحن كم تراك خصيصاً لڤانكويش << حماس !!!

تقريباً هذا الي يهم .
 
التعديل الأخير:

Jonas

True Gamer
رووووعه , أهني ميكامي عليها ... اتمنى من كل قلبي نجاحها , شكراً عامر على التلخيص
 

JOE

True Gamer
عرض جيمبلاي في كم لقطة جديدة :

[video=youtube;X8qp1Ura0R8]http://www.youtube.com/watch?v=X8qp1Ura0R8&fmt=22[/video]

اعداء جدد ينشؤا دروع حماية لاصحابهم (زي دروع لوست بلانيت 2 بس للاعداء) و مناطق جديدة و مناورات ..... حماااااااس !!!
 

Fahad Al-Shareef

True Gamer
روعه ، بس احس التحكم بيصير صعب .. "تضغط مليون زر بنفس اللحظه " ..

مدري كيف التحكم في العاب شنجي ؟ .. ماقد لعبت له ولا لعبه غير ريز :sadwalk:
 

JOE

True Gamer
^^ غير العابه الي تحكمها Tank Controls (ريزي - دينو كرايسي) العابه الثانية تحكمها بسيط ، على بالي DMC و P.N.O 3 و God Hand ..... لا تخاف هذا غير انه الانطباعات عن تحكم ڤانكويش الريدي ايجابية .
 

Averroes

True Gamer
التريلر زاد الحماس +100000000000 وحركة السنايبر خطيرة
 

q8-gamer

Hardcore Gamer
واو على حركة الصاروخ
حماااااااااااااااااااااااااااااااس
 
أعلى