William bickerman
Gamer
كويس اني ما لعبت نسيم البرية عشان اجرب النسخة الأفضل منها p:
بتكون لعبتي الجاية بعد الاختبارات ان شاء الله
بتكون لعبتي الجاية بعد الاختبارات ان شاء الله
من الاحسن ومن ناحية القصة مب قوية في زيلدالشخص مالعب أي جزء بالسلسلة، أبدأ مع هذا الجزء او الجزء السابق؟
رحت لهم امس وخذته من عندهمحامد سنتر
من كلام كثير ناس لعبوها يفضلوها على الأول، اذا مستثقل تلعب تجربتين ممتازات والبعض يعتبرها الأفضل في عالم الألعاب ابدأ الثاني مع الناسلشخص مالعب أي جزء بالسلسلة، أبدأ مع هذا الجزء او الجزء السابق؟
لشخص مالعب أي جزء بالسلسلة، أبدأ مع هذا الجزء او الجزء السابق؟
لشخص مالعب أي جزء بالسلسلة، أبدأ مع هذا الجزء او الجزء السابق؟
يدي تحكني ويمكن اشتريها
مافيه امل تجي للجيمباس ؟؟
من مراجعة قيم سبوت في مدح للقصه و الغموض الي فيها
غريبة حتى الان ما فتحت على جهاز السويتش مع اني محملها من قبل لاني شاريها بري اوردر
وانت مصدق ؟
وانت مصدق ؟
ارت رسمي من نينتيندو بمناسبة يوم الاصدار
Interviewer: As with Skyward Sword, you’ve been working with Monolith Soft employees on Breath of the Wild, which is not surprising since they’re now used to open world games thanks to Xenoblade. To what extent have they influenced the technological choices of this episode?
Aonuma: On Skyward Sword, Monolith had mainly helped us on graphics design and other artistic elements. Even though we could have asked them for help on the technical side, we realized their way of making games was completely different from ours and we didn’t have much to learn from them on this installment, since we were almost doing two different jobs. On the other hand, for Breath of the Wild, we’ve been assisted by level designers used to large game areas, in order to make topographic arrangements.