الاقتباس من الكلام.....
بإختصار يقول الكاتب بانه لما كان يقاتل في اللعبة ظهرت له QTE لكنه كان بطيء و لم يستطع الضغط.... لكن فجاه لقى انه اللعبة قامت بإكمال سينمائية القتل....
اعتقد انها خلل في اللعبة فجرب مره اخرى بدون ان ضغط اي شيء... ليرى مالذي سوف يحدث.... بففف اكملت العبة سينمائية القتل ... فإعتقد انها مشكلة في اللعبة.
لهذا توجه الى احد مطوري اللعبة او الوجودين في المعرض من فريق Crytek ... فساله عن هذا الموضوع .... فاجابه بأنهاليست مشكلة وانما هي مصممه هكذا حتى لا يشعر الاعب بالاحباط.
المصدر...
I’m on the battlefield. I’m stomping through the corpses of my comrades swinging my sword at anything that moves. I begin a combo, I slash twice and then whooom slow motion is initiated, shit is about to get ‘cinematic’. A button prompt hovers elusively above the sword I’m about to drive into the throat of my enemy… argh I’m too slow! The prompt flickers, disappears.
I missed it. Damn.
But then somehow, for some reason, I still complete the cinematic ‘kill’.
What?
Maybe it’s a bug I think, but no. Next time I deliberately press the wrong button. The kill goes ahead, no consequences. Then I try hitting no buttons whatsoever. The kill goes ahead. I put the controller on the table in front of me, the kill goes ahead.
What is going on here?
I ask one of the Crytek people hovering at the booth – is this a bug? Why am I completing kills when I hit the wrong button prompt? Or, worse, no button at all. Turns out it was a deliberate design choice.
“We don’t want the player to feel frustrated,” I am told.
بإختصار يقول الكاتب بانه لما كان يقاتل في اللعبة ظهرت له QTE لكنه كان بطيء و لم يستطع الضغط.... لكن فجاه لقى انه اللعبة قامت بإكمال سينمائية القتل....
اعتقد انها خلل في اللعبة فجرب مره اخرى بدون ان ضغط اي شيء... ليرى مالذي سوف يحدث.... بففف اكملت العبة سينمائية القتل ... فإعتقد انها مشكلة في اللعبة.
لهذا توجه الى احد مطوري اللعبة او الوجودين في المعرض من فريق Crytek ... فساله عن هذا الموضوع .... فاجابه بأنهاليست مشكلة وانما هي مصممه هكذا حتى لا يشعر الاعب بالاحباط.
المصدر...