ASWD
True Gamer
Corey Barlog الرجل الثاني بعد ديفيد جافي في استيديو سانتا مونيكا..ذكر انه ماوده يستعجل في مسألة اصدار اللعبة على لبلاي ستيشن3 ويقول انه يبغا ياخد راحته في تطوير اللعبة عالجهاز ..مع انهم كانو يقدرون يصدرو الجزء الثاني عليه وقت اللنش..مع التضحية بأمور عديدة*مستوى اللعبة*..وسبب اصدار الجزء الثاني على لبلاي ستيشن2 راجع الى كون مقتني الجزء الاول كلهم من ملاك ذا الجهاز لهذجعلنا التكملة عليه..الغريب انه جافي الظاهر كمان ماراح يكون المسؤل عن الجزء الثالث!..هممم
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=159067
Speaking to GameDaily, GoW II's director Corey Barlog explained, "All the people who bought the first game were PS2 owners, so we wanted to stay with that especially because... I want to make the PS3 version of this game, absolutely, but I don't want to make it quickly. I don't want to quickly rush it out the door and be like, 'Oh my gosh, we need to get this out!' because we probably would have pushed ourselves to make it around the launch window and I think we would have sacrificed something by trying to take what we had and shoving it in there as quickly as possible."
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=159067