hits counter

مطلوب بديل لأراميكس

Magnificent

True Gamer
Dear Valued Customer,





Thank you for using our SHOP&SHIP service. Our aim is to continuously enhance your shopping experience with us.



Aramex has found it necessary to increase the SHOP&SHIP rates to offset the increase in fuel price and operating costs. Effective July 15 2008, our new rates will be as follows:





First half Kg SR 65.000

Each additional half Kg SR 35.000





We appreciate your understanding as this situation is completely outside the scope of our direct control since fuel represents a significant variable cost in the provision of transportation services.



We want to assure you that our most important objective is to continue providing you with quality transportation services that meet your needs effectively. Our customer service teams are ready to answer any query you may have concerning the rate increase or any of our services.



Please do not hesitate contact the Shop and Ship Team on [email protected] 03-8877333 Ext.: 3301, 3302, and 3300 for any further inquiry.





Sincerely,



SHOP&SHIP Customer Service Team


الترجمة :

عزيزي العميل ، نظراً للقفزة في أسعار البترول و بنزين الطيارات صار لازم نرفع الأسعار عليكم و تصيرون تدفعون على كل نص كيلو 35 ريال بدال 28 ، و على النص كيلو الأول 65 ريال بدال 56 ، تكفون لا تزعلون و استمروا باستخدام خدمتنا إلخ




عزيزتي أراميكس ، ترى ما حدنا عليك الا غلا أسعار ربعنا هنا ..... و لا ترى على أسعارك ذي بتصير ألعاب (هيروشيما) جنبك محلات أبو عشرة ، لذلك تفهمي موقفنا و تذكري اننا ما جيناك من أولها الا ندور الرخص ، شاكرين لك الصناديق ذي اللي مدى الحياة و مدري كيف بس تدرين كيف ؟؟ كسريها و وزعيها على الهوملس في امريكا يتدفون منها لان في كل كبد رطبة صدقة .... على بالك ما ندري انها صناديق طماط ؟؟




شخصياً أنا في رحلة بحث في عدة مواقع تسوي mail forwarding للسعودية و لقيت بعضها و بأشترك معها و أجربهم و الله يستر ، و ناوي اذا عزمت و اخترت الموقع سعيد الحظ و اتممت أول عملية شراء بانقل تجربتي هنا باذن الله ... سواءً نجاح أو لا سمح الله ، لكني طرحت الموضوع قبل ما اتهور و أسويها لعل أحداً هنا أولريدي عنده تجربة مع غير أراميكس و يفيدنا ، شاكرين لكم فزعتكم ....
 

Colorization

True Gamer
سعر النص كيلو الأول عندكم 4 دنانير ونص! يا حبيبي.

انا خلاص بطلت اطلب اي شي من برا، ما عدا الأشياء القديمة والأثرية اللي ما ممكن القاها بالكويت.

سعر لعبة الدي اس عندنا: 15 دينار
سعرها بأمازون: غالبا 9 أو 10، مع الشحن 13. ليش أأخر نفسي 10 ايام عشان دينارين.

ما حسبتها مع الكونسول لكن خلااااااااص، طز بأرامكس.


تحرير: بعض الشباب يستخدمون ushop weship لكن انا ما جربته ولا ناوي اجربه (من بعد ما عرفت إنهم يشحنون يوم واحد بالأسبوع ومكتبهم جحر فار).
 

Magnificent

True Gamer
you shop we ship يفرقون عن أراميكس شي بسيط ما يأثر كثير ، غير انهم ما هم عندنا في السعودية
 

Futrus

True Gamer
في البحرين رفعوها من 3 إلى 4 والنص كيلو اضافي من 2.5 إلى 3 ، لازم اشوف بديل ، ما اقدر اشتري من محلاتنا لأن مع زيادة اراميكس يظل يطلع السعر ارخص مقارنة بمحلات امثال لاكي ستورز والابداع
 
أعلى