Dark_N11
True Gamer
جيم سبوت
https://www.gamespot.com/articles/marvels-avengers-early-review-impressions/1100-6481715/
IGN
https://www.ign.com/articles/marvels-avengers-review-2
...
من الي قرأته إلى الأن هو
- الكامبين جيد لكن قصير و فيه لحظات ممتازة لكن عناصر الLive Service تأثر على التجربة
- نظام اللوت والجير سيئ
- الكومبات يصير ممل و البيئات و الأعداء سيئين
- جيم وصفها بأنها اكثر ملل من Anthem
- جشع بالمايكروترانزاكشنز
الشي الي اتفق فيه الجميع هو ان اللعبة لو كانت سنجل بلاير بدون التركيز على الأونلاين كانت راح تطلع بتجربة مقاربة ل سبايدرمان لكن حصلنا على لعبة مليئة بالفيلر و الجرايند لوول
https://www.gamespot.com/articles/marvels-avengers-early-review-impressions/1100-6481715/
The further into the story you get, the more Marvel's Avengers takes on the feel of something like Destiny 2. I'm now taking challenges from faction leaders so I can increase faction reputation so I can unlock new gear in their stores that I can buy with the 10 different kinds of in-game currency I find on missions. I have a ton of gear with a lot of different perks that increase specific kinds of damage by granular, small percentages. Getting funneled into War Zones to hunt down components to fix the Chimera and earn gear drops kills the pace of the game, when all I really want are more scenes of Kamala and her awkward Avengers dads trying to work through their issues.
So far, though, I'm really enjoying what Crystal Dynamics is doing with these characters and with the Avengers story the developer is able to tell. It's the heavily video gamey portions that are dragging me down, and I'm hoping Marvel's Avengers will grow into them as I continue my adventures.
IGN
https://www.ign.com/articles/marvels-avengers-review-2
Unfortunately, the spackle between those unique moments are less enticing. Instead of exploring hand-crafted areas, the story will occasionally ask you to run through the generic open worlds and A.I.M. facilities present in many multiplayer missions, completing dull objectives that aren’t designed with your specific hero in mind. While not frequent enough to ruin the story’s momentum entirely, it’s a real drag that this padding slows down an otherwise top-notch single-player campaign.
The single-player story is enjoyable enough that I can at least recommend it on its own merits, but every time I jump into a cookie-cutter multiplayer mission it feels like a pointless grind that I’m not convinced will keep me enthusiastically playing far past the credits. Still, there are loads of missions left for me to complete, including an “Iconic” mission chain for each hero that promises some more nuggets of story
...
من الي قرأته إلى الأن هو
- الكامبين جيد لكن قصير و فيه لحظات ممتازة لكن عناصر الLive Service تأثر على التجربة
- نظام اللوت والجير سيئ
- الكومبات يصير ممل و البيئات و الأعداء سيئين
- جيم وصفها بأنها اكثر ملل من Anthem
- جشع بالمايكروترانزاكشنز
الشي الي اتفق فيه الجميع هو ان اللعبة لو كانت سنجل بلاير بدون التركيز على الأونلاين كانت راح تطلع بتجربة مقاربة ل سبايدرمان لكن حصلنا على لعبة مليئة بالفيلر و الجرايند لوول
التعديل الأخير: