Lighter
Hardcore Gamer
Kitase made sure to credit game director Naoki Hamaguchi for the relatively painless development. Hamaguchi comes from the generation that grew up on Kitase’s original games.
“Hamaguchi would set goals early on and made sure they were shared and understood by the entire team,” Kitase said. “Further, these goals would be broken down to midterm goals that we needed to achieve every three months, and we would host a webinar for a show-and-tell where the teams would update one another, and we could all stay on top of everything.”
أي فان قديم للشركة ذي بيلاحظ ان تطوير ريبيرث كان حالة خاصة و شي غير معهود من سكوير مؤخرا، التنظيم و التعاون و التأكد ان كل الموظفين على نفس الصفحة هو شي جدا مهم في اي مشروع ضخم و كان مفقود بقوة سابقا، اتمنى الجدولة و الانظمة اللي وضعها هاماغوتشي تتثبت في الشركة و تصير جزء من كل عملية تطوير لهم مستقبلا.
برضه الروح الرياضية عند الليدرز القدامى و إعطائهم الشعلة للجيل الجديد نسبيا حاجه يشكرون عليها.
الموضوع ما فيه اجندة مخفية ولا هو محاولة إشعال فتيل خامد، فرجاء محتوى الموضوع لا يتغير بالردود.