لُقمَان
True Gamer
"إحتمال"، المتهم بريء حتى تثبت إدانته.في جزيئة حذفتها من ردك المقتبس احتمال تكون هي فعلا لعبة العالم العالم المفتوح بس يلا نمشيها لك ونعطيك عليها نص درجة ( لانه نص الاجابة صحيحة )
"إحتمال"، المتهم بريء حتى تثبت إدانته.في جزيئة حذفتها من ردك المقتبس احتمال تكون هي فعلا لعبة العالم العالم المفتوح بس يلا نمشيها لك ونعطيك عليها نص درجة ( لانه نص الاجابة صحيحة )
"إحتمال"، المتهم بريء حتى تثبت إدانته.
ارجوك لا اريد لعبة فاشون سولز اخرىارجوك لا هذا افه في نيوه وفف اوريجن
زي ما نيوه أفضل بعد فهذي أكيداللعبة كروس-جين بالمناسبة وبتنزل على أجهزة البلايستيشن كمان.
أحتاج لعرض مطول لنظام الجيمبلاي عشان أتحمس، اللي شفته ترك انطباع إنها شبيهة سيكيرو زي ما نيوه كانت شبيهة سولز.
باقي ماتأكد انها عالم مفتوح….. جزء مني مايبغاها تكون عالم مفتوحاللعبة Soulslike نفس Ni-Oh، تم تأكيد هذا الشي في مقابلة، فيديو المقابله داخل رابط موقع IGN.
المشكلة ما هي في الميزانيات. محركهم الرسومي فرايحي ورسمه نظيف وناعم نعومة اللبنة الطازة. وكلنا عارفين ليش. &
اللعبة Soulslike نفس Ni-Oh، تم تأكيد هذا الشي في مقابلة، فيديو المقابله داخل رابط موقع IGN.
ممتاز كذا اقدر اتحمس.. ابدا مش مستعد العب لعبة عالم مفتوح من تيم نينجا اللي يادوب يصمموا مراحل خطية جيدة، الكومبات سيستم أيضا بيكون اسرع من نيوه ومبني على Chinese martial arts“We do have more freedom in our stage design though. Since the player character can now jump,
a lot more room for verticality and exploration in general. That being said, at its core Wo Long is a linear structured game just as Nioh was. With Soulslike games becoming more and more popular, this kind of design gives Team NINJA an opportunity to display what we do best,” said Yasuda.
فاهمين.. مش ممكن قد أيش العالم المفتوح قتل إتقان تصميم المواجهات في الدن رنق بجانب الكومبات سيستم فيها واللي هي واحدة من أهم نقاط قوة فرومسوفت .Yasuda believes that Team NINJA’s long history of creating top-notch action games will always be their secret ingredient. This is why the developer decided to go for a level-based design with the original Nioh, as a more open-ended structure would make it difficult to have that same level of focus. The same can be said for Wo Long. So no, this is not Team NINJA’s answer to Elden Ring.
بصراحة الكلام اللي في المقابلة فوق مرة يحمس.. بإنتظار الديمو .
ثبتت برائته"إحتمال"، المتهم بريء حتى تثبت إدانته.
شبه تأكيد..أكدوا فيه ديمو؟ متى يجي؟
Yasuda says that he wants fans to play Wo Long as soon as possible. Team NINJA used early player feedback to make improvements to the Nioh series, and Yasuda told us he wants the same for Wo Long
شبه تأكيد..
مخططين يعملوا ديمو مثل نيوه
يب.. نيوه2 من أفضل وأجود ألعاب الاكشن، ماتطلع من التوب5.. يملكوا أساس صلب جدا.. حتى stranger of paradise واللي بعيدا عن هراء القصة والميمز تملك كومبات سيستم صلب..تيم ننجا على الكلام الي يجيه لكن من أحسن الفرق اخر كم سنين وعاجبني دعمهم المستمر للديموز بانتظارهم
مقابلة فيها الكثير من المعلومات.اللعبة Soulslike نفس Ni-Oh، تم تأكيد هذا الشي في مقابلة، فيديو المقابله داخل رابط موقع IGN.
فيه سلاح مشابه للكاتانا بمقبض طويل, لكن مختلف في الاستخدام عن الكاتانا.الساموراي في شي مشابه له في الصين ؟
مقابلة فيها الكثير من المعلومات.
من الذي فهمته اللعبة ليست عالم مفتوح لكن فيها حرية اكبر في تصميم المراحل بما انه تستطيع القفز.
Moral system نظام الموت في اللعبة لا اعلم ماهوه بالضبط لكن تم ذكر نظام النيميسس في لعبة لورد اوف ذا رينجز شادو اوف موردور.
اللعبة اكشن سريع اسرع من ني اوه لكن ليس بدرجة سرعة نينجا جايدن. اللعبة RPG يعني بنشوف خيارات وبيلدز
من يومهم يسوون العاب صعبةشكلها صعبة زي نيوه اجل
شكلها صعبة زي نيوه اجل
هههههه، يب. تيم ننجا معروفين بالتحدي العالي في ننجا جايدن من قبل ما ميازاكي حتى ينضم لفرومسوفتوير. (المثير للسخرية إصدار اللعبة وانضمام ميازاكي كانوا بنفس السنة، 2004).من يومهم يسوون العاب صعبة
ممكن فيها Input reading على كذا &مافيها ستامينا.
Mr. Yasuda:
The big change was the introduction of jumps. Also, the concept of stamina and stance has disappeared. The degree of freedom of action has increased more than before, and it is now possible to search inside the stage in three dimensions.
4Gamer:
Will the action be more intense if there are jumps and no stamina?
Yasuda:
That's right. In the way of fighting Chinese martial arts and kung fu as we imagine, I think that there is an action that combines offense and defense, such as attacking while hesitating or handling the enemy's attack, but in this work it is instant. A Chinese action-like battle system has been introduced that allows you to switch between offense and defense
مافيها ستامينا.
تم هزيمة الشر.
بعد فف اوريجن موب شيء غريب وللأمانة هذا للأحسن مع اني حبيت الki pulse بس مييه متعبهMr. Yasuda:
The big change was the introduction of jumps. Also, the concept of stamina and stance has disappeared. The degree of freedom of action has increased more than before, and it is now possible to search inside the stage in three dimensions.
4Gamer:
Will the action be more intense if there are jumps and no stamina?
Yasuda:
That's right. In the way of fighting Chinese martial arts and kung fu as we imagine, I think that there is an action that combines offense and defense, such as attacking while hesitating or handling the enemy's attack, but in this work it is instant. A Chinese action-like battle system has been introduced that allows you to switch between offense and defense
مافيها ستامينا.
تم هزيمة الشر.