hussien-11
Senior Content Specialist
درو الرابع باع كويس عالكيوب، السلسلة اجمالا مبيعاتها تراجعت من الريميك للأسف الشدييييييد ( افضل لعبة رعب كلاسيكية بنظري حتى اليوم )
ما انفجرت، باعت احسن عالبلاي2 لكن ما كانت مبيعات مرعبة او قوية جدا مقارنة بألعاب أخرى. بس ايش تقصد بالتغير بالضبط؟حسين ~ بس الرابع انفجرت مبيعاته لما نزل على PS2 .. مستعد احلف لو الريميك او زيرو كمان صدرو راح نشوف لهم مبيعات عالية .. السلسلة ما تغيرت بسبب ميكامي .. تغيرت بعد انتقالها لنينتيندو هذا الي أنا اشوفه
زين ان المنتدى لحد الان ماصار فيه قلتش بسبب اسم BethesdaBethesda مطور متقن ويتعب كثير على العابه قبل لا ينزلها عشان كذا اللعبة تمسك بالسوق و تجيب تقييمات عالية
مع انها غالبا في جينرا مو توب في ذا الجيل سكايرم سوت شغل غير طبيعي و اعتقد في فانز كثير تنتظر اي شي مكتوب عليه Bethesda
نسخة الـ ps3 من سكايرم اول مانزلت كانت غير قابله للعب وما صلحولها الى بعد شهوور .Bethesda مطور متقن ويتعب كثير على العابه قبل لا ينزلها عشان كذا اللعبة تمسك بالسوق و تجيب تقييمات عالية
مع انها غالبا في جينرا مو توب في ذا الجيل سكايرم سوت شغل غير طبيعي و اعتقد في فانز كثير تنتظر اي شي مكتوب عليه Bethesda
....
طموحي ابي لعبة 9999 تسعات وهي ما شيه
ميكامي مطوري المفضل
كرايسس و ريسندنت ايفل تجارب لن تتكرر
وانا اعتقد بأن ريميك وزيرو حتى لو صدروا عالبلاي2 ما كانوا بيبيعوا كثير، لأنه التحكم واللعب فعلا اوتديتد صراحة، بالرغم من روعة الأتموسفير وفنية اللعبتين.
اذا كنت بتخوف من المشروع , فبكون خوفي كله من ناحية الناشر , وكيف بكون الجرافكس وهل بتكون خاليه من الاخظاء التقنيه ؟ هل الميزانيه كبيره فعلا ولا لا ؟ يمكن هذه الاشياء الي مخوفتني
"I had been looking for a new business partner before all this, so I contacted ten or so companies during E3, both Japanese and elsewhere," he told Famitsu magazine this week."Bethesda was the best match among them because they gave us the most independent development environment to work with as we pursue our goal of producing Japanese games that work worldwide -- that, and their track record when it comes to overseas sales."
Joining the ZeniMax family puts me in a situation where I can leave the more boring details of that to other people. I'm trying not to expect too much, but I do feel that this is a chance for me to keep working in the front lines of development."
"Another big factor," he continued, "was in the waythey are willing to wait for good games to happen. They basically said to me 'Make what you want to make the most, because that's what will sell the best,' and I really appreciated that. They can say that because they've had so much success with that approach. If you didn't have experience with making that work as a manager, that's when you start meddling with projects and trying to protect your investment -- which I can understand, since these are multi-million dollar projects. Having the patience, however, to see projects take their own course, is what makes a managerial team truly great."
http://www.1up.com/news/shinji-mikami-discusses-joining-bethesdaHearing all this, it's no surprise that Tango is working on a new project for Bethesda -- the sort of AAA title that the publisher's known for, of course. "That's the only sort of title we're interested in," Takahashi (from Bethesda) said. "Any such project is going to involve tens of millions of dollars either way, so instead of cutting dev time and features and hoping for a million copies sold, it's better to take your time, make something great, and aim for five million instead. We believe that there's actually less risk when you do it that way."
الله لا يسمع منك >_>^
اللعبة اللي تحلم فيها يا عبدالله الريدي موجودة وهي الجزء الرابع .. اتمني لعبة ميكامي القادمة تكون مختلفة عن اي شيء شفناه سابقا وبالاخص ريزيدنت ايفل .. بالنسبة لي شبعت منها حد التخمة .
^
ما ادري ايش نوع الاختلاف الي تبيه , بس كلامك كلام واحد مش فان لسلسله , لان مستحيل الفانز يطلبوا من ميكامي التغيير , تشبع من أيش ؟ يعني من كثر اجزاء الTPS الرهيب من رزدنت ايفل على شان نشبع منها ؟ الا اذا تسمي رزدنت ايفل5و6 أجزاء فهذا كلام ثاني p: , اغلب احلامنا نحن كفانز ان اللعبه تطلع تشبه ايام عز رزدنت ايفل
عموما اتوقع انك متفق معاي ان اقلها اللعبه ما تخرج عن كونها TPS , بصراحه اذا كانت غير ذلك بحبط جدا :/