متفائل بقوه فيها .. المشكله انها نازله بوقت مزحوم جدا ..
المشكله الحقيقيه اذا كانت فعلا ريجن لوك نفس انفتيد انديسكفري
العاب سكوير كلها ريجن لوك لكن مافيه مشكله مادام اصدارها عالمي
اشلون ما فيه مشكله اذا انفتيد انديسكفري للحين ما وصلتنا اوربيه هذا اذا كان في نسخه اروبيه اساسا وبالكويت البال غير متوفر الا بالقطاره
سكانات فامتسيو وصلت
الصور حجمها كبير وماقدرت احطها بالموضوع
http://www.cng4u.com/2008/11/14/last-remnant-6-new-famitsu-scans/
تقييم فامتسو للعبة ممتاز جدا
38\40 !! ممتااااااز!!
و اكثر من ممتاز ...انشالله day1 بعد ماشفت معظم الفيديوات في gametrailers
و هذا تريلر جديد حصري بس عند جيم تريلر و تريلر رائع بعد
http://www.gametrailers.com/player/42727.html?type
بالنسبة لي اللعبة مو فلوب ما أدري ليش الناس تتهجم عليها ؟ الجرافيك حلو و يفي بالغرضانا ابي اسكت كم من واحد بس الي يقولك فلوب .. فلوب من الصور T_T
و التريلر شفته رائع جدا!
بالنسبة لي اللعبة مو فلوب ما أدري ليش الناس تتهجم عليها ؟ الجرافيك حلو و يفي بالغرض
و الستايل جداً رائع و غيمبلاي مميز بس لو القصة تطلع حلوة بيكون كافي
جرافيكس حلو .. اتموسفير اللعبة شكله ممتع
اما عن الجيم بلي و قت ماتصدر اللعبة بنكتشف
مميز او لا :.
لون وولف أحس أنك أول سنة تتابع تقييمات فامتسو؟ ترى اللعبة من سكوير إينكس، وكان لها 4 صفحات من الإعلانات فوسط هذا العدد بس.تقييم فامتسو للعبة ممتاز جدا
38\40 !! ممتااااااز!!
لا يمكن الوثوق بسكوير خارج منظومة الRPG.
القصد من كلامي إن هاي اللعبه لها هايب زي Drakengard. تقريبا كل تريلرات Drakengard تعطيك إنطباع إنها بتكون ما حصلتش و في النهايه قتلها الجيم بلاي السيء خاصه إنهم تعبوا على القصه و الpresentation.
لا يمكن الوثوق بسكوير خارج منظومة الRPG.
لون وولف أحس أنك أول سنة تتابع تقييمات فامتسو؟ ترى اللعبة من سكوير إينكس، وكان لها 4 صفحات من الإعلانات فوسط هذا العدد بس.
.I had dinner last night with the creators of The Last Remnant -- a sort of informal meeting that wasn't even really about the game, but which did give me a bit of insight into the development team's ambitions and goals. What I took away from it was a renewed interest in the game. I was already paying careful attention to it, given that it's Square's first new, internally-developed IP since (I think) The Bouncer, the company's first internally-developed game for the current console generation, and the company's first serious attempt to design for Western gamers. Talking to Hiroshi Takai and Yusuke Naora last night was an interesting experience, and to be honest I feel like the company's long-term future hinges more on the outcome of their projects than it does on the possibly troubled and definitely overextended Final Fantasy series. From what I've seen of Remnant, it's not a game without problems, but it's also unlike any other Japanese RPG I've ever seen. I have a feeling it's going to fly a bit beneath the radar, coming so soon after the juggernaut that is Fallout 3, but I think there's a potentially appreciative audience for the game and I hope it finds some measure of success -- enough so that Takai and Naora can continue pushing Square away from more of the same, at least. Anyway, I'll have more on the game and on its creators next week, so keep an eye for it
PROS: Stunning visuals, solid voice acting, immersive environments
CONS: Repetitive battles, cluttered screens, annoying "quests"
النقطة الثانية لوحدها تخليك توقف وتقول بس ! .PROS: Stunning visuals, solid voice acting, immersive environments
النقطة الثانية لوحدها تخليك توقف وتقول بس ! .