أعتقد مشكلة بعض اللاعبين مع التوجه الجديد هو انعدام الدنجن التقليدي في السلسله ، لو كانت مكافات الشراينز عبارة قطع مفاتيح تجمعها عشان تقدر تفتح دنجز محترم تقضي في ساعات بدل اوربز للقلوب و الستامينا فقط
روح سلسلة زيلدا تكمن في الدنجنز و ليس التنقل في العالم المفتوح
في العموم كان لا بد من التوجه الجديد ، السلسله كانت في انحدار سكاي سورد باعت ٣ مليون على جهاز بايع ١٠٠ مليون و كانت آراء اللاعبين حولها مختلطه و حتى الريماستر جاب أقل تقييمات لجزء رئيسي 3d و السلسله كانت عايشه على الريمسترات و الريميكات خلال فترة 3ds/wiiu
مستحيل جزء جديد بالنمط القديم يبيع ١٠ مليون أو حتى ممكن ٥ مليون في عالم الالعاب الان ناهيك ان يكون system seller و هذا ما تحتاجه ننتندو
روح سلسلة زيلدا تكمن في الدنجنز و ليس التنقل في العالم المفتوح
في العموم كان لا بد من التوجه الجديد ، السلسله كانت في انحدار سكاي سورد باعت ٣ مليون على جهاز بايع ١٠٠ مليون و كانت آراء اللاعبين حولها مختلطه و حتى الريماستر جاب أقل تقييمات لجزء رئيسي 3d و السلسله كانت عايشه على الريمسترات و الريميكات خلال فترة 3ds/wiiu
مستحيل جزء جديد بالنمط القديم يبيع ١٠ مليون أو حتى ممكن ٥ مليون في عالم الالعاب الان ناهيك ان يكون system seller و هذا ما تحتاجه ننتندو
التعديل الأخير: