Mr.Stars
Banned
معلومات جديدة ظهرت اليوم في عدد فاميتسو لهذا الاسبوع تتضمن مقاملة مع Hisashi Nogami الـ Producer و Yusuke Amano and Tsubasa Sakaguchi الـ Directors .
- الفريق مكون من أعضاء عملوا على عناوين إطلاق جهاز الـ Wii U ، ويريدون يصنعون تجربة مبتكرة بعد ما تأقلموا مع الجهاز.
- تم العمل على local multiplayer mode بالإضافة للـ online والـ Hero mode.
- مباريات عشوائية راح تكون عبر الأونلاين، وراح يتم وضعك مع لاعبين بنفس مستوى مهارتك حسب الـ level الخاص بك.
- حاولوا يصنعوا System يمكنك من إعطاء أوامر لبقية أعضاء الفريق، لكن وجدوا أن اللعب في الأونلاين سريع ومافي مجال لإعطاء الأوامر، فحذفوا هذي الفكرة.
- اللعبة ماراح تستخدم CPU (شخصيات يتحكم بها الذكاء الأصطناعي) ، أول ماتحصل 8 لاعبين في الأونلاين الـ match راح يبدأ.
- لا يوجد تواصل مع اللاعبين ( Voice-Chat ).
- معظم موسيقى اللعبة من تأليف Tooru Minegishi ( من أعماله Zelda, Animal Crossing, and Super Mario ).
ترجمت بعض النقاط، بعض الأشياء مافهمت شنو المقصود منها فما تجرمتها - أتمنى أحد يترجمها -
المصدر
Team made up of lots of staff that worked on Wii U launch titles. Once they'd grasped the hardware, they wanted to create something innovative-.
Working on a local multiplayer mode in addition to online and Hero Mode-
Hero mode is predominantly a 3D platformer with heavy emphasis on human-squid transformations-
Random matching is done world wide, game tries to place you with players close to your skill level based on ratings-
Tried implementing a system whereby you could give orders to your team mates, but battles were too quick and hectic for them to be effective so they got rid of the feature-
Game won't use CPU fighters; only once 8 human players have been found will a match start-
Having multiple modes with random matching would limit the number of players per mode, so all the focus is on the 4 vs. 4 for that-
No communication with players you are matched with-
They didn't think of using Bloopers when they decided on squids (they apparently forgot they existed)-
No money can be earned in Hero Mode. Your points, as displayed at the end of the match, are turned into money and experience points-
A lot of the music is written by Tooru Minegishi (who has worked on Zelda, Animal Crossing, and Super Mario)-
- الفريق مكون من أعضاء عملوا على عناوين إطلاق جهاز الـ Wii U ، ويريدون يصنعون تجربة مبتكرة بعد ما تأقلموا مع الجهاز.
- تم العمل على local multiplayer mode بالإضافة للـ online والـ Hero mode.
- مباريات عشوائية راح تكون عبر الأونلاين، وراح يتم وضعك مع لاعبين بنفس مستوى مهارتك حسب الـ level الخاص بك.
- حاولوا يصنعوا System يمكنك من إعطاء أوامر لبقية أعضاء الفريق، لكن وجدوا أن اللعب في الأونلاين سريع ومافي مجال لإعطاء الأوامر، فحذفوا هذي الفكرة.
- اللعبة ماراح تستخدم CPU (شخصيات يتحكم بها الذكاء الأصطناعي) ، أول ماتحصل 8 لاعبين في الأونلاين الـ match راح يبدأ.
- لا يوجد تواصل مع اللاعبين ( Voice-Chat ).
- معظم موسيقى اللعبة من تأليف Tooru Minegishi ( من أعماله Zelda, Animal Crossing, and Super Mario ).
ترجمت بعض النقاط، بعض الأشياء مافهمت شنو المقصود منها فما تجرمتها - أتمنى أحد يترجمها -
المصدر