Old Hunter
True Gamer
Dying light 2 هي احد الالعاب القادمة في ٢٠٢٠، بعد نجاح الجزء الاول الخالي تماما من اي مايكروترنزاكشن ( اول مرة ادري صراحة ، تحية كبيرة للفريق)
Tymon Smektala مخرج اللعبة في مقابلة معXbox: The Official Magazine ، صرح و قال ان اللاعبين لا يريدون عوالم اضخم، لكن عوالم افضل.
I’m not sure they will get bigger. I think what will change is the fidelity of everything. I
don’t think people really need bigger worlds, they need worlds that are of better quality
and that they feel more immersed in what surrounds them. It’s not that difficult for the
current generation to create huge worlds by streaming as you play. So you go somewhere
and it loads a little chunk around you and another chunk and so on. So you can create
extremely big worlds that don’t really impact the performance. What impacts performance
is the number of NPCs you see around you, the variety of them and how they behave, and the number of animations. The improvements in the next generation will allow us to go further in that direction. This is basically our mission as a studio, we want to create first-person open-world games with high-fidelity graphics and with high-fidelity immersion, where you feel like you are really there.
-
اتفق مع هذا الكلام و بقوة. خصوصا ان العوالم المفتوحة صارت ختم الجودة عن فرق تطوير كثيرة، والتحدث عنها كانها ميزة. انا لا ارى العوالم المفتوحة ميزة ابدا، بالعكس، افضل لعبة شبه خطيه، او مفتوحه على خفيف افضل بكثير من عالم يطرد فيه الخيل لكن ما فيه اي شي اسويه، ما غير مساحات شاسعه على الفاضي.
وش رايكم ؟