....عن طريق السبين-أوفز .
في مقابلة مع منتج ريفيليشنز 2 وهو يتحدث مع جيم إينفورمر، تم طرح سؤال عن إمكانية جعل السلسلة سنوية، هذه كانت الإجابة
" لا أعتقد أننا سنرى تغييرا في عملية تطوير السلسلة الرئيسية، ألعاب السلسلة الرئيسية المرقمة ستستمر بدورة تطويرها المعتادة التي تمتد من ثلاث إلى 5 سنين، أعتقد أنه بالقيام بتطوير السبين-أوفز وبعض العناصر الأخرى سنتمكن من جعل السلسلة تصدر بشكل سنوي"
" لا نريد من السلسلة أن تختفي عن أنظار اللاعبين لمدة طويلة، لا نريد أن نجعل اللاعبين يشعروا أن السلسلة أصبحت قديمة ولم يسمعوا عنها من مدة طويلة، نريد أن نتأكد من جعل السلسلة تكون حاضرة دوما في أذهان اللاعبين"
http://www.polygon.com/2014/10/15/6983239/how-would-an-annualized-resident-evil-actually-work
فيديو المقابلة
http://www.gameinformer.com/b/featu...ation-vr-and-the-future-of-resident-evil.aspx
في مقابلة مع منتج ريفيليشنز 2 وهو يتحدث مع جيم إينفورمر، تم طرح سؤال عن إمكانية جعل السلسلة سنوية، هذه كانت الإجابة
At one point, Michiteru Okabe, the producer of Resident Evil Revelations 2 (due in 2015) addresses the question of Resident Evil becoming an annualized franchise, like Call of Duty or Assassin's Creed. It's a curious question, when you consider that there have been well over 20 different Resident Evil games since 1995, but pertinent, because many of them have been spin-offs.
"I wouldn't be surprised if you saw the game settling into that sort of cadence eventually in the future," he said, according to Game Informer's translator. "I don't think we will see a change to the really big scale mainline games. I think once every three to five years probably makes sense for those, due to their scale and production schedules. I think by having spin-off series and some other elements we may eventually be able to annualize."
" لا أعتقد أننا سنرى تغييرا في عملية تطوير السلسلة الرئيسية، ألعاب السلسلة الرئيسية المرقمة ستستمر بدورة تطويرها المعتادة التي تمتد من ثلاث إلى 5 سنين، أعتقد أنه بالقيام بتطوير السبين-أوفز وبعض العناصر الأخرى سنتمكن من جعل السلسلة تصدر بشكل سنوي"
"What we don't want to do is let the series fall off the radar of gamers out there," said Okabe. "We don't want them to feel like this is an old or stale series that they haven't heard from in a few years. We want to make sure it stays fresh in their minds."
" لا نريد من السلسلة أن تختفي عن أنظار اللاعبين لمدة طويلة، لا نريد أن نجعل اللاعبين يشعروا أن السلسلة أصبحت قديمة ولم يسمعوا عنها من مدة طويلة، نريد أن نتأكد من جعل السلسلة تكون حاضرة دوما في أذهان اللاعبين"
http://www.polygon.com/2014/10/15/6983239/how-would-an-annualized-resident-evil-actually-work
فيديو المقابلة
http://www.gameinformer.com/b/featu...ation-vr-and-the-future-of-resident-evil.aspx