hits counter

E3 إنطباعات Castlevania Judgment للWii

Purple Wind

Hardcore Gamer
أعتقد أنه يستحق موضوع خاص. حصلت فرصة لIGN بلعب اللعبة وتم نشر بعض المعللومات و الصور الجديدة! أيضاً مقبلة مع Koji Igarashi
castlevania-judgment-20080711074807079_640w.jpg


castlevania-judgment-20080711074749829_640w.jpg


castlevania-judgment-20080711075008204_640w.jpg


or starters, the game plays like Power Stone, or a vs. version of the Xbox/PS2 games from a few years back. Each player grabs a character, and runs around in a small, one-level, free-roaming arena filled with monsters, candlesticks, and a classic Castlevania backdrop.

There's also general double-jumps for the players you'd expect. We can only talk about playing with Simon Belmont, Dracula, Alucard, and Maria, but out of those three everyone except Dracula could double jump, with Dracula's second jump instead keeping him in the air in "hover" mode for as long as you'd like.

While those are the only four fighters we can talk about, we did see quite a few familiar faces, ranging from other allied characters in the series (the time of each game doesn't seem to matter in Judgment), a few of the more major enemies in the game, and of course some classic bosses – yes, the one everyone would expect to be in a Castlevania game is there; he's more frequent than Dracula himself.
أتمنى أن يكون Death, هو المرشح الوحيد:inlove:!

n addition to vs. mode – the only area we had a chance to play – we also saw some sort of "story" mode in the game as well, and we already know DS connectivity is going to make an appearance, though in a brief interview with Iga the game's designer said any announced info on that so far hasn't been accurate

The game obviously has a long way to go, as it was pretty clunky, still running in 4:3 for the time being, and had some basic camera issues that had player 1 blocking the screen every now and then, but we got the idea of the game, and it certainly has promise. Belmont has some awesome looking whip combos and extravagant offense, while Dracula is a complete tank, barely moving at all and casting magic from a distance. Alucard is like the anti-Belmont, focusing on magic more than combo attacks, but still having strong melee to work with, and Maria is extremely unconventional, summoning magic and odd, floating jump attacks to throw off opponents. In addition, each player also has a huge super attack that launches a scripted summon sequence, and they looked pretty good, despite being rough and early

أعتقد أن اللعبة قد تكون مسلية:innocent::!
 

Golden_Sun

True Gamer
للحين في نظري فاشله، يمكن تتغير إلى "مقبوله" اذا شفت فيديو.. واكييد قصدهم عن Death كشخصية من الـBosses..
وناسة الصراحة هذا اونس شي فيها تلعب بشخصيات كنت اتمنى العب فيهم!
 

Super Shadow

True Gamer
خل نشوف فيديو جيم بلاي كيف بيكون
 

BioMario

مصمم
شكلها مارح تكون ممتازة ولا رح تكون فاشلة ..
أتوقع رح تكون لعبة فايتنج عادية .. مع اني ماكنت أريد أشوف castlevania قتال
 

Solay

Double Jumper
للآن متحطم من اللعبه وماراح يقنعني فيها(او يكرهني فيها زيادة) إلا فيديو...
 

Nintendo

TG editor-in-chief
لول المشكلة ign متعصبين لسلسلة كاسلفينيا واحس انهم استحوا يقولوا اللعبه سيئة وحاولوا بقدر الامكان تجميل الصور عبر كلمات مثل ( نسخه اوليه ) و ( باقي لها فترة طويلة ) والخ الخ ونكتشف بالمعرض انها بتصدر نهاية السنه اللعبه ..

للاسف ماعرفنا الفريق المنتج .. ومازلت استغرب من ايجا لمن يقول انه يشوف التحكم بيكون متعب للعبة عاديه وبعدين يحط التحكم نفسه بلعبة قتال اللي الضرب فيها اسرع واكثر .. التصريف بعض الاحيان يكون عبيط ..
 

Super Shadow

True Gamer
ومازلت استغرب من ايجا لمن يقول انه يشوف التحكم بيكون متعب للعبة عاديه وبعدين يحط التحكم نفسه بلعبة قتال اللي الضرب فيها اسرع واكثر .. التصريف بعض الاحيان يكون عبيط ..

من جد والله :sarcastic:

شوفوا لعبة سوموراي واريورز كيف

اللعبة مب لهذي الدرجة تتعب

أنت راح تهز الويموت مب تحفر أنفاق :sarcastic:!

نشوف الفريق المطور كيف
 

Adjo

محرر الألعاب
ما فيه إلا الفيديو هو الحكم في الأخير :whistle:
مع إنه الله يستر عندي عقده من كل جزء Castle Vania 3D :yuck::
يطلع خايس :yuck::

واكييد قصدهم عن Death كشخصية من الـBosses..
!
يا رجال بالنسبة لي يشيلون Dracula و لا يشيلون Death :rockon:
تقريبا هو الزعيم الوحيد إلي طلع في كل الأجزاء :evil::
 

Nintendo

TG editor-in-chief
عرض فيه مقاطع جيم بلي لالعاب كاسلفينيا بالمعرض

[YOUTUBE]f-OeTqtW6Gk&fmt=18[/YOUTUBE]

لي رد ثاني بعد ماشوف فقرة ججدمنت ...
 

Nintendo

TG editor-in-chief
ماشكلها سيئة الصراحه .. نفس كاميرة نارتو الجديده على البلايستيشن3 .. مثل ماقال اللي كان يتكلم لحد يتوقع جيم بلي عميق او شئ ..
 

G7Ga7

True Gamer
كاسل فينيا جدجمنت .. لول قمة السطحية في الجيم بلاي XD
حرك الوي موت , واضغط A وتحرك بالانالوج .. مبتكر فعلاً ..
 

Golden_Sun

True Gamer
لول شكلها سيئة للحين، الكاميرا وايد قريبه.. والتحكم بسيط وتحريك الويموت حق السوط؟؟ :\
الحين لعبة كاسلفينيا عادية تحرك الويموت للسوط ماكان راضي، حطه في لعبة قتال!!!!

جزء الـDS روووعه، اما الـWii فشل الصراحة.
 

NSider

Contributing Editor
من انطباعات كوتاكو:
I took on Konami's Jay Boor, who turned out to be relatively good at navigating Alucard, beating me only twice during the two rounds we played. Fights are smooth, enjoyable, and filled with nifty little moments that will have you recalling Castlevania games past. Maria's spellcasting is especially entertaining, with a wiggle of the Wiimote and a press of the B button bringing down a giant heavy object on top of the unfortunately blocking Alucard's head. The final match ended with me finding the perfect combination of mashed buttons and wiggling, launching Maria into a spectacular fire attack that left Alucard in flames, just in time for the round timer to run out, causing me to lose. Damn round timer.
So far I like what I see. It really isn't just a 3D fighter. It's something else entirely. It felt a bit more like a Dragon Ball Z fighter or a Naruto: Ultimate Ninja series game than it did Tekken or Soul Calibur. The only question I was left with really was, "How many characters are going to be included in the game?"

يقولون أنها ما تشبه سول كاليبر وتكن، لكنها مثل ألعاب ناروتو ودراجون بول.
 

king zell

Network Director
Administrator
اذا كانت بنفس متعة ناروتو بكون راضي عنها كلعبة فرعية.
 
أعلى