hits counter

الموضوع الرسمي TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER’S REVENGE | كــــــــاوابـــــونجا!

صـلاح

True Gamer
تسوي انفنت طول المرحلة يعني ؟

ترا البيتزا تخليك مؤقت لثواني معدودة
زي اي لعبة مغامرة تاكل حاجة تخليك سوبر لفترة محدودة وتنتهي وموزعة باماكن متفرقة بعيدة عن بعض
مو زي الشي المتاح طول الوقت !!
ومنو قال لك انك ماتنفذ السخرية بوقت القتال بصعوبة ماعمري لاقيت صعوبة وانا اسويها تقدر تروح ابعد نقطة وتعمل التانت بالراحة
مسألة أنك تروح لأبعد نقطة حتى تقوم بالتهكم ,, تقدر تقول عنها أنها ثغرة مثل أي لعبة أخرى !

سؤال ,, هل جربت تلعبها على أصعب مستوى ؟؟ أو بالأصح ,, هل جربت تلعب طور ( الأركيد )
 

Terminator

True Gamer
من اعظم العاب ال TMNT على الاطلاق
افضلهم بالراحة وكمية النونستاليجا فيها شي خرافي ولا يوصف صراحة
نهيتها وياليت مانهيتها, جربت كل الشخصيات وافضلهم وامتعهم اللي نهيت اللعبة
فيها هي ابريل وبعدها طلعت كيسي جونز بعد ماتنهي اللعبة وياخي اللعب فيه شي عجيب

اللي يبغي لعب صعب يختار اصعب شي او نظام الاركيد لانه نفس القصة بالظبط بس
هالمرة صعب وبدون سيف وفي اطوار ثانية ماجربتها

في خبر او شي ان بتنزل لها محتويات؟
 

Zhuge Liang

Moms Are Tough
من اعظم العاب ال TMNT على الاطلاق
افضلهم بالراحة وكمية النونستاليجا فيها شي خرافي ولا يوصف صراحة
نهيتها وياليت مانهيتها, جربت كل الشخصيات وافضلهم وامتعهم اللي نهيت اللعبة
فيها هي ابريل وبعدها طلعت كيسي جونز بعد ماتنهي اللعبة وياخي اللعب فيه شي عجيب

اللي يبغي لعب صعب يختار اصعب شي او نظام الاركيد لانه نفس القصة بالظبط بس
هالمرة صعب وبدون سيف وفي اطوار ثانية ماجربتها

في خبر او شي ان بتنزل لها محتويات؟

ما في حاليا لكن الفريق منفتح على الموضوع مستقبلا حسب كلامهم

 

Zhuge Liang

Moms Are Tough


تذكرت كم الكارتون القديم كرنج مقارنة بنسخة 2003 ::laugh::
 

LegendaryK

True Gamer
مسألة أنك تروح لأبعد نقطة حتى تقوم بالتهكم ,, تقدر تقول عنها أنها ثغرة مثل أي لعبة أخرى !

سؤال ,, هل جربت تلعبها على أصعب مستوى ؟؟ أو بالأصح ,, هل جربت تلعب طور ( الأركيد )

جربت بس ماعرفت ايش الفرق بصراحة الا يوم قريت كلام الاعضاء هنا
بالنسبة للسخرية هذا عيب ممكن اصلاحه بباتش بكل سهولة بس ما اعتقد انهم راح يسووها
 

صـلاح

True Gamer
جربت بس ماعرفت ايش الفرق بصراحة الا يوم قريت كلام الاعضاء هنا
بالنسبة للسخرية هذا عيب ممكن اصلاحه بباتش بكل سهولة بس ما اعتقد انهم راح يسووها
طور الأركيد ,, مثل النظام الكلاسيكي بالضبط تلعبها من جلسة وحدة فقط
يعني ما فيها نقاط حفظ ولا شيء وكذلك ما فيها اي تطويرات لمستواك
تظل نفس المستوى من البداية للنهاية .
 

Bill Cober

True Gamer


تذكرت كم الكارتون القديم كرنج مقارنة بنسخة 2003 ::laugh::


مسلسل ٢٠٠٣ ميزته أنه كان سوداوي و فيه إقتباسات من الكوميك

مثل لما ليوناردو ينضرب من أتباع شريدر

شخصية شريدر كانت رهيبة بعد خصوصا وأن الممثل سكوتي ري أبدع بالأداء الصوتي مع إني انقهرت لما عرفت أن شريدر هذا هو عبارة عن utrom وأنه تقمص الشخصية بعد اختفاء الديمون شريدر (شريدر الأصلي في المسلسل)

أكبر عيب في المسلسل في نظري هو غياب bebop و rocksteady ( وإن كان في تلميحات عنهم) شخصيا لما أشوف شريدر بدونهم أحس أن في شئ غلط ::laugh:: ::laugh::
 
التعديل الأخير:

صـلاح

True Gamer
مسلسل ٢٠٠٣ ميزته أنه كان سوداوي و فيه إقتباسات من الكوميك

مثل لما ليوناردو ينضرب من أتباع شريدر

شخصية شريدر كانت رهيبة بعد خصوصا وأن الممثل سكوتي ري أبدع بالأداء الصوتي مع إني انقهرت لما عرفت أن شريدر هذا هو عبارة عن utrom وأنه تقمص الشخصية بعد اختفاء الديمون شريدر (شريدر الأصلي في المسلسل)

أكبر عيب في المسلسل في نظري هو غياب bebop و rocksteady ( وإن كان في تلميحات عنهم) شخصيا لما أشوف شريدر بدونهم أحس أن في شئ غلط ::laugh:: ::laugh::
السلاحف نسخة 2003 هي أفضل نسخة على الاطلاق بسبب الواقعية ولأنها للكبار وكذلك تصاميم الشخصيات الرائعة

بخصوص أكبر عيب ,, بالعكس هذا ما أسميه عيب أبدا

rocksteady و bebop مجرد مهرجين أغبياء ,, ونسخة 2003 لا مجال للأغبياء بتواجدهم

هم عوضوا لك شخصية Hun الخطيرة ,, الشخصية هذه تعتبر زعيم بحد ذاته

عموما حتى بقية جنود شريدر في 2003 متميزين جدا ومتنوعين ,, تحس برهبتهم ,, عكس النسخة الأصلية مجرد حمقى

شريدر في 2003 مهيب للغاية ,, شخصيته قشعريرة وتشعر بقوة حضوره وفخامته

عكس النسخة الأصلية شريدر مجرد أحمق آخر ينفذ أوامر كرانغ ويخاف منه وكأنه ليس بزعيم ومجرد تابع له !

فكل شيء بالنسبة لي في 2003 حرفيا أفضل من النسخة الأصلية

لكن الخلاصة , أن النسخة الأصلية تحتوي على الكثير من الكوميديا والهزل فهي موجهه للأطفال بالمقام الأول

على عكس نسخة 2003 موجهه للبالغين ,, ولكونها مقتبسة من المانجا أو الكوميك إن صح التعبير
 
التعديل الأخير:

Bill Cober

True Gamer
السلاحف نسخة 2003 هي أفضل نسخة على الاطلاق بسبب الواقعية ولأنها للكبار وكذلك تصاميم الشخصيات الرائعة

بخصوص أكبر عيب ,, بالعكس هذا ما أسميه عيب أبدا

rocksteady و bebop مجرد مهرجين أغبياء ,, ونسخة 2003 لا مجال للأغبياء بتواجدهم

هم عوضوا لك شخصية Hun الخطيرة ,, الشخصية هذه تعتبر زعيم بحد ذاته

عموما حتى بقية جنود شريدر في 2003 متميزين جدا ومتنوعين ,, تحس برهبتهم ,, عكس النسخة الأصلية مجرد حمقى

شريدر في 2003 مهيب للغاية ,, شخصيته قشعريرة وتشعر بقوة حضوره وفخامته

عكس النسخة الأصلية شريدر مجرد أحمق آخر ينفذ أوامر كرانغ ويخاف منه وكأنه ليس بزعيم ومجرد تابع له !

فكل شيء بالنسبة لي في 2003 حرفيا أفضل من النسخة الأصلية

لكن الخلاصة , أن النسخة الأصلية تحتوي على الكثير من الكوميديا والهزل فهي موجهه للأطفال بالمقام الأول

على عكس نسخة 2003 موجهه للبالغين ,, ولكونها مقتبسة من المانجا أو الكوميك إن صح التعبير


رأيك و أحترمه بس حتى hun في بعض الأحيان يطلع مهرج وينهزم من سلاحف النينجا بطريقة غبية

و أتفق معاك في باقي النقاط خصوصا وأن مسلسل ٢٠٠٣ موجه للبالغين
 

صـلاح

True Gamer
رأيك و أحترمه بس حتى hun في بعض الأحيان يطلع مهرج وينهزم من سلاحف النينجا بطريقة غبية

و أتفق معاك في باقي النقاط خصوصا وأن مسلسل ٢٠٠٣ موجه للبالغين
لكن مقارنة HUN بـ rocksteady و bebop
Hun شخصيته أفضل منهم بكثير وأقوى منهم بعد

+يعطيك العافية
 

The Last Lombax

In a new adventure~
خلصتها أمس.

اخر كم قتال زعيم افكارهم رهيبة، لكن بشكل مجمل ما اعرف ليش مافي دافع اني ارجع واكمل باقي الاتشيفمنتس نفس ما سويت مع ستريتس اوف ريج 4. كنت اقول لنفسي يجوز لأن ذيك صدرت وقت الحظر لكن لما نزلت التوسعة برضه جلست وخلصتها 100%. هذي؟ مدري مستعد اعيد نسخة الميجادرايف من جديد الان على اني اعيدها مرة ثانية.

نعم القتال اسلس من ستريتس اوف ريج 4 لكن ذيك كان فيها خيارات دفاعية رهيبة مع السبشل اتاك الي يعطيك iframes تساعدك في الحفاظ على الكومبو قد ما تقدر. حاولت استخدم التشارج اتاك هنا لكن ماش اما اني ماعرفت اوقت استخدامه صح او فعلا لو انضربت يعني انضربت حتى لو ما كان فيه انميشن.

الالحان؟ بصراحة توقعت اكثر من تي لوبيز، يمكن لحنين الي لصقوا في راسي وقت اللعب (المرحلة الاولى وBroadway). ممكن فقط لو يوما ما رجعت اعيد اللعبة من جديد بقدرهم؟

بعيدا عن مقارنتي لها بسور 4، لسا اللعبة تستاهل تمر عليها، ولو عندك جيم باس؟ مالك اي عذر.

وسلامتكم.
 

النسر الأسود

TG news editor
أنهيتها مع أصدقائي بجلسة وحدة وما أعتقد إني حأرجع لها. اللعبة مسلية بدون شك لكن شخصياً ما أشوفها تستاهل سعرها. الغيم باس هو الخيار الأفضل لتجربتها.
 

Terminator

True Gamer
اللعبة Epic ولكن لو بدال الفريق اللي عمل اللعبة لكان حطيت كم اضافات بسيطة راح تخلي
اللعبة تكون REPLAY VALUE بقوة, المفروض على الاقل للسنغل بلير لما تختار اي شخصية, كل شخصية راح
يكون عنده مرحلة او مرحلتين حصريتين بالشخصية عشان يخليك تحلل كل شخصية تختارها
, او لما تنهي اللعبة وتحصل CASY JONES, بتقدر تلعب باللعبة من اول ولكن بعد التختيم راحل تواصل بكم مرحلة ما بعد القصة

يعني اتمنى يفكرون فيها شوي ونشوف اضافات جديدة
 

Bill Cober

True Gamer
في شئ نسيت أقوله عن اللعبة وهو أنها متأثرة بشكل واضح بجزء Turtles in time خصوصا من ناحية :

- طريقة أسماء المراحل لما واحد يتكلم ويقول اسم المرحلة

- لما تقاتل أحد الزعماء وترمي الأعداء باتجاه الشاشة عشان تضرب الزعيم

وطبعا هذا شئ إيجابي لأن جزء Turtles in time هو أفضل جزء لعبته من ألعاب سلاحف النينجا الكلاسيكية ::involve::
 

The Last Lombax

In a new adventure~
في شئ نسيت أقوله عن اللعبة وهو أنها متأثرة بشكل واضح بجزء Turtles in time خصوصا من ناحية :

- طريقة أسماء المراحل لما واحد يتكلم ويقول اسم المرحلة

- لما تقاتل أحد الزعماء وترمي الأعداء باتجاه الشاشة عشان تضرب الزعيم

وطبعا هذا شئ إيجابي لأن جزء Turtles in time هو أفضل جزء لعبته من ألعاب سلاحف النينجا الكلاسيكية ::involve::
وانا محسبها فكرة قتال جديدة...
 

Zhuge Liang

Moms Are Tough
تحديث جديد:

Tribute Games has pushed out the (Teenage Mutant Ninja Turtles) TMNT Shredder’s Revenge update 1.03 on all platforms, and this adds a few small features, addresses a lot of bugs, and even has a few improvements available as well! Read on for the full TMNT Shredder’s Revenge August 3 patch notes.

TMNT Shredder’s Revenge Update 1.03 Patch Notes | TMNT Shredder’s Revenge August 3 Patch Notes:
BUG FIXES

GAMEPLAY
  • Fixed enemies sometimes frozen after a Fling Slam.
  • Fixed Rat King sometimes frozen after being defeated.
  • Fixed Krang’s torso sometimes leaving the screen. You can sing it: “Krang-no-loooon-ger leeeeea-ving theeeeee-screen!”
  • Fixed Dirtbag sometimes stuck in its Blinding Flash attack.
  • Fixed some player attacks granting immunity to falling down holes, performed over a hold, resulted in a near-instantaneous KO for the player.
  • Fixed the Dive Kick attack sometimes getting the player stuck when landing on edges.
ONLINE
  • Fixed clients sometimes stuck in a cutscene.
  • Fixed many connection issues at the beginning of stages that could result in desyncs and missing players.
  • Fixed a few crashes caused by packet loss or lag, resulting in incomplete attack, player or camera data. Bodacious!
  • Fixed clients ignoring enemy grab cancellation (when a player grabs for too long or an enemy is too healthy to grab).
  • Fixed clients interrupting a Grab with a Super Attack, leaving enemies stuck in their Grab reaction.
  • Fixed client-side Chrome Dome sometimes not getting up when it should.
  • Fixed Groundchuck often not facing the right direction on clients (or sometimes not animating at all) when charging.
  • Fixed some replication issues in the Shredder fight.
  • Fixed Super Shredder and Rat King sometimes freezing on clients when the host leaves the game.
  • Fixed client-side rat spawning in the Rat King fight often not occurring when it should.
  • Fixed client-side Buzzer having a hard time doing U-turns.
  • Fixed client-side Motorcycle Foot Soldiers sometimes frozen on screen before attacking.
  • Fixed client-side Splinter’s Super Flying Attack not increasing your Hit Counter and Score. He is a radical rat!
  • Fixed online lag during boss fights sometimes breaking the boss’ behavior resulting in the fight getting impossible to finish (boss disappearing, for example).
  • Fixed online game search no longer working after a failed search.
  • Fixed connection issues occurring after the end game cutscene.
  • Fixed host able to block the game by opening the Party Up menu while in a stage end cutscene.
INPUT
  • Fixed saving customized controls only partially.
  • Fixed using a keyboard with a layout other than QWERTY when customizing controls.
MENUS
  • Fixed saving the VSync value in the Options.
  • Fixed a way to get the Pause menu stuck on the screen during gameplay.
ACHIEVEMENTS
  • Fixed resetting the progression of stat-based achievements like “Complete Cast!” when starting a New Game.
  • Achievement unlock is now saved immediately. Achievement progression is now saved when leaving a stage.
AUDIO
  • Fixed audio volume issues on stereo setups.
CREDITS
  • Added some awesome people that worked on the game. Tubular!
  • Fixed Edwin’s name. Cowabunga, dude!
PC
  • Fixed a crash when no audio hardware is found.
  • Fixed sound playback when the game window is not in focus.
STEAM
  • Fixed handling some access issues to the MyDocuments folder on Windows and falling back to
  • AppData (Roaming) folder if necessary.
✨ IMPROVEMENTS

GAMEPLAY
  • Improved performance by preloading all possible enemies to be used in a stage.
  • Dizzy players are no longer invincible. Bummer, dude!
  • In Story mode, doing Continue no longer loads up How To Play.
ONLINE
  • Improved detecting all connected players as Ready, which would prevent entering a stage.
  • Improved transitions between the different parts of stage 6 (Crystal Palace Mall).
  • Improved bosses snapping to (sometimes bad) positions after client-side hits.
  • Remote players now visually do their Double Jump and additional Somersault attacks. Wicked!
MENUS
  • Added platform icons when listing online games and friends.
STEAM
  • Improved connecting to other Parties. Excellent!
NEW FEATURES

ONLINE
  • Added a message popup if kicked from a party. Sorry!
  • Added netcode check popup on version mismatch. Friends don’t let friends play un-patched.
STEAM
  • Added support for input glyphs specific to the Steam Deck.
  • Now showing the Steam Input binding menu when customizing controls.
 

Zhuge Liang

Moms Are Tough
تحديث جديد

NEW UPDATE AVAILABLE: CRT & VCR filters, Custom Arcade mode, and More!


Cowabunga!

This year, Christmas arrives a bit earlier than usual: we are happy to announce that a free update has just been deployed for Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge, adding its share of new features and quality of life improvements.

Amongst several fixes, you will be able to experience the game from some brand new perspectives:

  • CRT & VCR filters

You can now choose between 3 filters to enjoy TMNT: Shredder’s Revenge like a good ol’ Saturday morning cartoon. So bring your PJs and your cereals, nostalgia is waiting for you.

1f55ed52b17a2d5c820ebfd9fd39e7ef74161094.png

You can now customize your TMNT: Shredder’s Revenge experience as you please thanks to the Dip Switches!

Don’t want the taunts to refill your Ninja Power gauge? Done. Want your Super Attacks to now cost health instead of Ninja Power? That’s now a thing too. Want you and your friends to play with the same character? Enjoy!

And those are just a few examples of what the dip switches can offer: on top of bringing 11 tweaking possibilities, you can also mix and match them to create your own TMNT: Shredder’s Revenge experience.
11210d7b8e38672558b825f375d30dda7c8a1de7.png


You can check out the full changelog at the end of this news to learn more about all the fixes, changes and addition of this update.

------------- COMPLETE CHANGELOG -------------


NEW FEATURES


Gameplay

  • A new Arcade mode is here: Custom Game! Just like an actual arcade machine: customize your game experience using DIP switches: free play, old-school Super Attacks, faster enemies, no more taunts, and many more! You can see the customization in the lobbies of Custom Games. Achievements’ progression and unlocking is disabled in Custom Games.

Online

  • In the Character Select menu, the host can now set a maximum number of players for the lobby.

Graphics

  • Added come awesome filters: CRT (normal or curved) and VCR! Check them out in the Options menu.


FIXES


Gameplay

  • Fixed rare crash in Arcade mode when changing difficulty.
  • Cars can no longer deal massive damage when the player is considered Armored (for example: charging a Heavy Swing).
  • Fixed bosses sometimes unable to reach a player positioned at the very top or bottom of the stage.
  • Fixed bosses sometimes frozen after being hit by Raphael's Super Flying Attack.
  • Fixed Score not kept for player when switching character after a continue.
  • Fixed April's Super Flying Attack sometimes seemingly reviving KO'ed enemies.
  • Fixed reviving a KO player near the transition point (for example: escalators in the Crystal Palace Mall) that would sometimes prevent progression.
  • Fixed updating the timer for special statuses (for example: Infinite Ninja Power) when KO or in a cutscene.

Online

  • Guest players can now rejoin the same hosted game.

Input

  • Fixed input not correctly assessed when selecting between Backflip or Roundoff when turning around.

Menus

  • Fixed rare soft lock occurring in the World Map if the user completed Stage 8 after finishing Stage 10.


IMPROVEMENTS


Gameplay

  • Taunt now only fills up the first Ninja Power bar.
  • We no longer clear fully accumulated Ninja Power bars when KO on Chill difficulty.
  • Doing a throw now grants the player invulnerability.
  • Added more feedback in the HUD when trying to do a Super Attack without enough Ninja Power.
  • Many small animation tweaks were made to all bosses, often to make attacks easier to read.
  • Fixed Dirtbag’s dig holes collision detection that was too wide and deep.
  • Reduced the number of enemies spawned in Zorax’s stampede and the frequency of stampedes. Zorax also has a bit less health when facing multiple players.
  • Rat King now does Pied Piper less frequently.
  • Improved the Super Shredder fight in many small ways for a smoother pacing and tweaked some damage values. His grab is now used more frequently and is more efficient, though. Bummer dude!
  • Improved Statue of Tyranny pacing and tweaked some damage values.
  • Mother Mouser has a new bite animation to differentiate the charge bite from the idle bite, to give players time to react.
  • Mouser Model 3 and Mother Mouser are now acting a bit faster.
  • Radical Mode damage multiplier is now applied to all throws, Super Dive Attack, and charged Heavy Swing.
  • Fixed players sometimes falling outside of the screen repeatedly when respawning, at specific locations.

Online

  • Added a Refresh button to the lobby search list.
  • We improved the way the Arcade score is calculated: we now record each player individually, even if they leave the game.

Localization

  • Corrected or improved a few strings in Spanish, French and German.

Menus

  • The game will remember if How To Play was seen before, separately in Story and Arcade modes as they differ.
  • Improved the prompt to reset your story and character progress.
  • Pause menu in Arcade mode now shows the total play time.

Steam

  • Steam Input: improved support for PS5 controllers.


Did we say all this is free? Because it is. Oh and we also added a 20% discount until January 5th on top of that, the cherry on top of pizza!
 

LegendaryK

True Gamer
تحديث جديد

NEW UPDATE AVAILABLE: CRT & VCR filters, Custom Arcade mode, and More!


Cowabunga!

This year, Christmas arrives a bit earlier than usual: we are happy to announce that a free update has just been deployed for Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge, adding its share of new features and quality of life improvements.

Amongst several fixes, you will be able to experience the game from some brand new perspectives:

  • CRT & VCR filters

You can now choose between 3 filters to enjoy TMNT: Shredder’s Revenge like a good ol’ Saturday morning cartoon. So bring your PJs and your cereals, nostalgia is waiting for you.

1f55ed52b17a2d5c820ebfd9fd39e7ef74161094.png

You can now customize your TMNT: Shredder’s Revenge experience as you please thanks to the Dip Switches!

Don’t want the taunts to refill your Ninja Power gauge? Done. Want your Super Attacks to now cost health instead of Ninja Power? That’s now a thing too. Want you and your friends to play with the same character? Enjoy!

And those are just a few examples of what the dip switches can offer: on top of bringing 11 tweaking possibilities, you can also mix and match them to create your own TMNT: Shredder’s Revenge experience.
11210d7b8e38672558b825f375d30dda7c8a1de7.png


You can check out the full changelog at the end of this news to learn more about all the fixes, changes and addition of this update.

------------- COMPLETE CHANGELOG -------------


NEW FEATURES


Gameplay

  • A new Arcade mode is here: Custom Game! Just like an actual arcade machine: customize your game experience using DIP switches: free play, old-school Super Attacks, faster enemies, no more taunts, and many more! You can see the customization in the lobbies of Custom Games. Achievements’ progression and unlocking is disabled in Custom Games.

Online

  • In the Character Select menu, the host can now set a maximum number of players for the lobby.

Graphics

  • Added come awesome filters: CRT (normal or curved) and VCR! Check them out in the Options menu.


FIXES


Gameplay

  • Fixed rare crash in Arcade mode when changing difficulty.
  • Cars can no longer deal massive damage when the player is considered Armored (for example: charging a Heavy Swing).
  • Fixed bosses sometimes unable to reach a player positioned at the very top or bottom of the stage.
  • Fixed bosses sometimes frozen after being hit by Raphael's Super Flying Attack.
  • Fixed Score not kept for player when switching character after a continue.
  • Fixed April's Super Flying Attack sometimes seemingly reviving KO'ed enemies.
  • Fixed reviving a KO player near the transition point (for example: escalators in the Crystal Palace Mall) that would sometimes prevent progression.
  • Fixed updating the timer for special statuses (for example: Infinite Ninja Power) when KO or in a cutscene.

Online

  • Guest players can now rejoin the same hosted game.

Input

  • Fixed input not correctly assessed when selecting between Backflip or Roundoff when turning around.

Menus

  • Fixed rare soft lock occurring in the World Map if the user completed Stage 8 after finishing Stage 10.


IMPROVEMENTS


Gameplay

  • Taunt now only fills up the first Ninja Power bar.
  • We no longer clear fully accumulated Ninja Power bars when KO on Chill difficulty.
  • Doing a throw now grants the player invulnerability.
  • Added more feedback in the HUD when trying to do a Super Attack without enough Ninja Power.
  • Many small animation tweaks were made to all bosses, often to make attacks easier to read.
  • Fixed Dirtbag’s dig holes collision detection that was too wide and deep.
  • Reduced the number of enemies spawned in Zorax’s stampede and the frequency of stampedes. Zorax also has a bit less health when facing multiple players.
  • Rat King now does Pied Piper less frequently.
  • Improved the Super Shredder fight in many small ways for a smoother pacing and tweaked some damage values. His grab is now used more frequently and is more efficient, though. Bummer dude!
  • Improved Statue of Tyranny pacing and tweaked some damage values.
  • Mother Mouser has a new bite animation to differentiate the charge bite from the idle bite, to give players time to react.
  • Mouser Model 3 and Mother Mouser are now acting a bit faster.
  • Radical Mode damage multiplier is now applied to all throws, Super Dive Attack, and charged Heavy Swing.
  • Fixed players sometimes falling outside of the screen repeatedly when respawning, at specific locations.

Online

  • Added a Refresh button to the lobby search list.
  • We improved the way the Arcade score is calculated: we now record each player individually, even if they leave the game.

Localization

  • Corrected or improved a few strings in Spanish, French and German.

Menus

  • The game will remember if How To Play was seen before, separately in Story and Arcade modes as they differ.
  • Improved the prompt to reset your story and character progress.
  • Pause menu in Arcade mode now shows the total play time.

Steam

  • Steam Input: improved support for PS5 controllers.


Did we say all this is free? Because it is. Oh and we also added a 20% discount until January 5th on top of that, the cherry on top of pizza!

كويس انهم سمعو لي :laughing:
 
أعلى