اللي اعرفه ان اكتفجن دورها يقتصر على النشر فقط.أتمنى دعم اكتفيجن يساعدهم يطلعوا بلعبة جيدة على الصعيد التقني
عدى هذا فاللعبة مبشرة، عندي فضول أعرف تفاصيل نظام الموت في اللعبة
أكتيفيجن ناشر فقط،ما أظن فروم سوفتوير راح يخليهم يتدخلوا بأي شكل في تطوير اللعبة،حقوق اللعبة والملكية للإستديو نفس حالة دارك سولز.أتمنى دعم اكتفيجن يساعدهم يطلعوا بلعبة جيدة على الصعيد التقني
عدى هذا فاللعبة مبشرة، عندي فضول أعرف تفاصيل نظام الموت في اللعبة
أكتيفيجن ناشر فقط،ما أظن فروم سوفتوير راح يخليهم يتدخلوا بأي شكل في تطوير اللعبة،حقوق اللعبة والملكية للإستديو نفس حالة دارك سولز.
في النشر فقط،التمويل من الفريق نفسه بشكل كبير ولا ماكان العنوان مملوك لهم.اتوقع يوسف قصده الدعم المادي.
نامكو ناشر نفس حالة أكتيفيجن مع سيكيرو!.حقوق اللعبة والملكية لنامكو وليس لفروم سوفتوير.
نامكو ناشر نفس حالة أكتيفيجن مع سيكيرو!.
Miyazaki:
I’m not overly confident here, but anyway, DARK SOULS is up to a big stop. It was never my intention that FROM SOFTWARE would be considered a DARK SOULS-only company. I believe this feeling is held not only by me, but by the whole company.
However, there was a misunderstanding in an overseas interview, but this doesn’t deny a remaster. I don’t think we from FROM SOFTWARE will develop it, but DARK SOULS is a Bandai Namco IP, like Demon’s Souls and Bloodborne are Sony IPs. So remasters are decided by those companies, and remakes and such can also be done in the future.
أوووه،غريبة والله!.في مقابله مع مايازاكي سنه ٢٠١٦ قال ان دارك سولز ip ملك لنامكو نفس ما ديمونز سولز وبلودبورن ملك لسوني.
التمويل ممكن يكون من الناشر او بعض منه حتى ان الناشر ممكن في بعض المرات يساعد في عملية التطوير او تقديم الدعم الفني لكن حسب مقابلة ميازاكي مع فامتسو فدور اكتفجن بسيط و سطحي جداً في اشياء الفريق يعتبر نفسه فيها غير متمكن او ضعيف و كذلك في تحديد مدة التطوير و مواعيد الاصدارفي النشر فقط،التمويل من الفريق نفسه بشكل كبير ولا ماكان العنوان مملوك لهم.
لكن جميع القرارات التصميمية بيد فرومIn the interview, Miyazaki said that “one of the most significant reasons for choosing Activision as a publisher was that they could give us advice about the entire length of game development.” But while the publisher may have offered advice, its impact on the rest of Sekiro’s development has been minimal.
Miyazaki told Famitsu that “all decisions about game development are made by us. Activision respects the game that we are making, and that we desire to make, and offers play impressions as well as advice about what we could do to improve the game. As always, we ask that all decisions after the title screen be left to us, and we’ve been successful in collaborating under this framework.”
Miyazaki says that Activision has helped with Sekiro’s tutorial, acknowledging that “we’re not particularly strong in those areas.” Otherwise, the publisher’s focus has been on “ease of play and comfort.”
مكتوب في آخر الفيديو نشر وتوزيع أكتيفيجن،نامكو في دارك سولز كانت مكتوبة ناشرة،ماكنت أدري بأنها المالكة!،ياريت يوضحوها مثلما تسوي سوني في آخر الفيديو لألعابها بخصوص التريدمارك.التمويل ممكن يكون من الناشر او بعض منه حتى ان الناشر ممكن في بعض المرات يساعد في عملية التطوير او تقديم الدعم الفني لكن حسب مقابلة ميازاكي مع فامتسو فدور اكتفجن بسيط و سطحي جداً في اشياء الفريق يعتبر نفسه فيها غير متمكن او ضعيف و كذلك في تحديد مدة التطوير و مواعيد الاصدار
لكن جميع القرارات التصميمية بيد فروم
لكن سؤال من يملك العنوان؟ ما في احد يعرف للحين محد شاركنا بهذي المعلومة لا فروم سوفت و لا اكتفجن لكن ما استبعد اذا العنوان مملوك لفروم.
تم عرضه بصالة مغلقة ممنوع التصوير فيها، غالباً بنشوفه بجيمزكوم بعد أقل من 3 أيام.مب المفروض اليوم نحصل استعراض لها في معرض psx اسيا ؟!