hits counter

Icarus من Ken Levine و اللعبة طلعت BIOSHOCK INFINITE ؟!؟!

Al Pacino

True Gamer
واو ترايلر بيرفكت !! ومن افضل ما لعبت ان لم تكن افضل لعبة فيرست بيرسون لعبتها هي بيوشوك ومنتظر بشغف هذا الجزء .. بس عتبي عليهم اعلانهم المبكر .. يعني 2012 بعدين سنتين على الاقل اعلنها بـ 2011 بـ E 3 ولا شي .. كثرة الانتظار تقتل الحماس غالبا !
 

Tomb raider

True Gamer
من وجهة نظر فان اللعبه ، شي جيد اننا نشوف تغيير لأن الجزء الثاني على الرغم اني استمتعت فيه ، ما حسيت بالتغيير اللي يذكر (بيج سيستر؟) ، ما أبغي مدينه تحت الماي هذي المره بعد، فكرة انهم يجددون في اللعبه بالعوالم شي إيجابي بالنسبه لي.
شخصيا متحمس لها جداً و ما أظن انها بتخييب ظني.
 

T i d u s

Hardcore Gamer
واحد يحب وحدة ويحاول ينقذ حياتها وفي الأخير ينقذها بطلوع الروح وينحاشون بطيارة (ما أدري كيف إشتغلت) على مشهد إنفجار المدينة الأسطوري ويتزوجون وينعمان بحياة سعيدة لـ تشرق شمس الأمل من جديد .. النهاية !
 

Naserano

True Gamer
أول ما شفت اسم اللعبة جاني شوية احباط (ماني مستعد ارجع تحت المويه بعد) لكن من بعد ما شفت الترايلر :rockon: .

أجواء المدينة الجديدة خاطفة للأنفاس وشكلنا راح نشوف قصة أليمة مثل عادة السلسلة .. وفكرة تغيير مكان أحداث اللعبة خطوة شجاعة جداً .

راح اشوف الترايلر الخرافي لين يجي 2012
 

Zero

فريق الأنمي
أتموسفير بايوشوك وظلامها المقرف أقرفني، أقدر أتحمس لهذه تبدو مثيرة.
 

Naserano

True Gamer
the player moves about the various structures of Columbia using a grappling hook and other transport means to search for Elizabeth.

من صفحة اللعبة في ويكيبيديا .. يمديك تنتقل من مكان لآخر عن طريق (الخطاف) ووسائل تنقل أخرى .

أحدى مشاكل الجزء الأول انحلت.
 

ASWD

True Gamer
التيزر حمااااااااااااس.منظرها رهييييب انا اشجع التوجه الجديد للعبة بعد الملل اللي بالثاني من التكرار..فالانتظار اكيييد:rockon:
 

Jonas

True Gamer
التريلر روووعه :rockon:
 

MALDINI

True Gamer
OMG OMG OMG !!!

شكلها يفجرك من الحماس :wow:

الجزء الاول من افضل الالعاب عندي فطبيعي اتحمس للكونسبت الجديد

فيكسد.

مع انه مافي افضل من الجزء الاول اطلاقا, الا اني متحمس لهذا الجزء.
 

SCREAMING_RAGE

رئيس فريق TG كرة أوروبية
[video=youtube;KDft7dC6Foo]http://www.youtube.com/watch?v=KDft7dC6Foo&playnext=1&videos=N6atmkzztu0&feature=sub[/video]

1012 .................... بعيد جداً :(
 
التعديل الأخير:

Al Pacino

True Gamer
يارجال الف سنة ورا مو بعيدة :laugh::
 

Still Alive

True Gamer
عجبتني فكرة انه المدينة تكون في السماء. ما اشوف 2102 موعد بعيد بس اهم شي يكون في بدايات السنة. خليهم يمزمزوا فيها على كيفهم عشان نشوف شي بمستوى الجزء الأول

أتموسفير بايوشوك وظلامها المقرف أقرفني، أقدر أتحمس لهذه تبدو مثيرة.

بايوشوك الى تمتلك واحد من أفضل الاتموسفيرات على مر الفيديو جيمنج تجي وتصفها بكل بساطة "ظلام مقرف" :sarcastic:
 

Nyx

True Gamer
رسالة من كين ليفن:
Keeping secrets is hard.

The last three years for me have been dominated by a single question: “What are you guys doing there?”

Some of you were pretty certain it was an X-COM game, which I can now safely say it is not. It is also not part of the Freedom Force, SWAT, X-Wing vs. Tie Fighter, Kingdom Hearts or Yar’s Revenge franchises. The time for discussing what Irrational Games is NOT doing is over.

Today we announce BioShock Infinite.

That’s right, this is a BioShock game.

It’s a sequel.


But it’s also not a sequel.


Let me explain.

At Irrational Games, we believe that in order to fulfill expectations, you have to defy expectations.

When we completed the original BioShock, we felt we had said all we wanted to say with Rapture, but we weren’t done with the idea that is BioShock. BioShock is so much more than a story of a single place or a single time. We had so much more we wanted to say.

There are two core principles for us that define a BioShock game. First, it has to be set in a world that is both fantastical and yet also grounded in the human experience. Second, it has to provide gamers with a large set of tools, and then set them loose in an environment that empowers them to solve problems in their own way.

It would have been easier for us to go back to the well. We could have taken the easy route. We could have simply done more of the same, but we would not have been true to ourselves as game developers. Making the original BioShock was hard. We challenged ourselves every step of the way, and we tossed aside many elements and ideas simply because they weren’t good enough.

So when we started the sequel, we said to ourselves: “We want to expand on those core principles, but beyond that, there are no sacred cows. Everything else that people know or think they know about BioShock is open for negotiation.”

You will find yourself in a completely new world. Columbia is not an unknown secret city at the bottom of the sea. It’s a creation of an America transforming from a regional agrarian collection of states into a world power with global reach.

You now play an actual character, and not a cypher who is unaware of his own identity. You are Booker Dewitt, a particular character with an established history, with a voice you will hear as he talks to himself and others in the game.

You’ve come to Columbia for a reason: to find a mysterious young woman named Elizabeth and bring her safely out of the city. She will travel with you, interact with you, and react to the situations you cause to happen, and through your relationship with her, we’re able to tell the story of this new and amazing world.

This world of Columbia presents radical differences in scale from what you are used to. You’re not crawling through corridors on the ocean floor, claustrophobic with the weight of the ocean bearing down on you. Instead you find yourself navigating through huge environments, zipping around on Sky-Lines at eighty miles per hour and getting into firefights at ranges of two thousand yards.

In fact, there is so much new and radical about BioShock Infinite that we simply can’t tell you all about it in one revelation. What we present to the world today is merely the tip of a very large iceberg. In the coming months we’ll begin to reveal more of what BioShock Infinite is all about and let the world know why we are so excited.

For now, we want to thank you all for your patience, and for sticking with us all these many months while we labored in silence.The time for silence is over. First up for the fans of this site is another episode of Irrational Behavior with Shawn Elliott that covers the announcement of BioShock Infinite and the work that led up to it. I’m sure you’ll dig it.

Down the road a bit, actual gameplay footage awaits. It’s something you’re going to want to watch more than once. Trust me on this one.
 

Suzuki Yu

True Gamer
عجبتني فكرة انه المدينة تكون في السماء. ما اشوف 2102 موعد بعيد بس اهم شي يكون في بدايات السنة. خليهم يمزمزوا فيها على كيفهم عشان نشوف شي بمستوى الجزء الأول

واو مرة صبور الصراحة!

اشبكم شباب اليوم ؟ واحد 1012 والثاني 2102 :laugh::
 

Brewmaster

True Gamer
عجبتني فكرة انه المدينة تكون في السماء. ما اشوف 2102 موعد بعيد بس اهم شي يكون في بدايات السنة. خليهم يمزمزوا فيها على كيفهم عشان نشوف شي بمستوى الجزء الأول



بايوشوك الى تمتلك واحد من أفضل الاتموسفيرات على مر الفيديو جيمنج تجي وتصفها بكل بساطة "ظلام مقرف" :sarcastic:

سماها بالعشوائية بعد :laugh::
 

Nyx

True Gamer
And, last thing - sorry, I get excited about this... BioShock was very much corridor, fight two or three guys, corridor, fight two or three guys. When all you have is a hammer, everything looks like a nail. Now, just the scale of the spaces and the number of enemies is going to demand much more of you. Multiple guys at once, guys moving at 80 miles an hour, guys at long distance, all those things will ask different things of the player.

It's another tool in the toolbox for us: these huge, open spaces.
:rockon:
 

TH3 PHENOMENA

True Gamer
رفعت الموضوع عشان شي تافه :D
من اول ماشفت الصوره وانا اقول من يشبه !

bioinfinite2.jpg

molyneux--article_image.jpg


:laugh::
 

Nyx

True Gamer
سحقا على بالي عرض الجيك بلاي نزل T_T
 
أعلى