هذا الidealاذا بيحل مشكلة الكرنش في تطوير اللعبة، فهذا خبر ممتاز الحقيقة. صحة الناس اهم من الاستمتاع في لعبة.
هذا الideal
واقع كل تاجيل: الكرنش بدل ما يصير سنة ويخلصوا منها…يصير سنتين مثلا ويستمر اكثر، مما يعني وضع أسوا وتشوف المطورين يشتكوا من الوضع اكثر ويفضلوا لو ما كان في تأجيل من الاساس
هو لو نحسبها بالمنطق...المفروض كذا فغلامنطقيا، لو عندك شغل يخلص في ٤٨ ساعة، و عندك يومين، بتشتغل كل اليومين
لو عندك شغل يخلص في ٤٨ ساعة، و عندك اسبوع، تقدر تقلص شغل اليوم الواحد الى ٦ ساعات بدل ٢٤.
الفرق بين الالعاب هو في مقدار الشغل المتبقي، نعم كمثال ريد ديد ٢ تأجلت كذا مرة و لسا كان فيها كرنش، هذا قد يكون لان مقدار الشغل المتبقي مع ريد ديد ضخم جدا.