"On previous titles we would have to create these realistic looking textures manually, one by one," Koki Kinoshita, art director on DMC5 tells us. "Thanks to the scan process, however, we're able to capture the textures as they appear on the real life models and costumes, so there's no need to create the models or textures and then align one with the other."
What brands or designers were looked at for inspiration in the costume design for Devil May Cry 5?
The first designer that came to mind for us was Carol Christian Poell, and that image stayed with us even while we were deciding on what materials we would use and the kind of aging the costumes would exhibit.
شوف فارس، المفروض ما اشرح شيء بديهي زي كذا لكن درو يخليني مضطر (&)
في اشياء شبهها واستلهاماتها واضحة، بدون مشاكل، كلونز سولز تعرف انها كلون سولز بسهولة مثلا، استلهامات بيرزيرك واضحة في سولز مثلا
المشكلة لما وجه الشبه المزعوم...يا انه يكون شيء بسيط وشائع بالحقيقة مثل "ملابس حقيقية"، او انه اشياء يكون لها precedent بنفس سلسلتها اصلا ومش شيء جديد من اساسها
ممكن ببساطة تقول "اه الشيء ذكرني بالشيء الفلاني"، عادي ، بس الجزم انه كان مصدر الهامها الأكيد، خصوصا انه لما تكون حاجة mundane زي شوية بلاطات رخام في فندق، هنا الوضع بيصير تو متش (&)
بالنهاية، عالمنا واسع وضخم، ومصادر الابداع والالهامات لا تعد ولا تحصى، الدنيا مش واقفة على بروتوتايب لعبة ملغية من عشر سنين* *الا لو P.T. ، وقتها بيكون عندك case اقوى
لازم جديا تفكر في ال logic لما تكون حجج. بس يبغالك تاخذ درس كونسيبت ال validity في اي كورس منطق تطيح عليه في اليوتيوب. ادرس قبله فيديو واحد عن تعريف الحجة و ايش تتكون منه.. و كذا تكون في السليم منطقيا و تقدر تقنع اي احد.