اكثر امور ازعجتني بالجزء الاول هو التمطيط بالقصة والخطية المبالغ فيهاالسؤال الحقيقي
هل بتكون خطية مثل الجزء الاول
لان الجزء الاول كان عبارة عن ممرات ضيقة
لايتنج ريترنز هذا اللي اتصورهالسؤال الحقيقي
هل بتكون خطية مثل الجزء الاول
لان الجزء الاول كان عبارة عن ممرات ضيقة
لايتنج ريترنز هذا اللي اتصوره
السؤال الحقيقي
هل بتكون خطية مثل الجزء الاول
لان الجزء الاول كان عبارة عن ممرات ضيقة
مهو نفس الفريق ؟لايتنج ريترنز هذا اللي اتصوره
ثقتي في كلام اي موظف في سكوير صفرنومورا جاوب على هالسؤال وباختصار لا
ثقتي في كلام اي موظف في سكوير صفر
لازم اشوف قدامي اول
افضل تكون توقعاتك انها راح تكون نفس الشي مع كم منطقة كبيرة بعض الشيالسؤال الحقيقي
هل بتكون خطية مثل الجزء الاول
لان الجزء الاول كان عبارة عن ممرات ضيقة
ما اقدر اتخيل ان نفس رتم الحركة و التحكم راح يكون بعالم مفتوح .. في اشياء جذرية لازم تتغير عشان تصير عالم مفتوح
لايتنج ريترنز هذا اللي اتصوره
غالباً بيركزون عليها بعد صدور فاينال فانتاسي 16
احتمال كبير ان سوني يكون لها حدث ثاني ضخم
اصدار من ديسمبر 2023 إلى أبريل 2024.. السؤال هو متى الأستعراض؟
السؤال هو متى الأستعراض؟
قصدك مارس عزيزي وهذا يصادف نهاية السنة المالية
نومورا جاوب على هالسؤال وباختصار لا
ممكن وممكن لان ترند العوالم المفتوحة طغى وقتها مع نجاحات سكايرم والكل تحول لهلايتننج ريترنس حسب تصريح المطور الفرنسي استفادت من Versus XIII نسخة PS3 المُلغاة.. هذا يورينا ليه فجأة XIII صار لها مناطق اوسع على غير العادة فالجواب هو لا راح نشوف شيء مختلف
ايش قال نومورا؟
هممم مرة قال انه شاف أماكن واسعة في اللعبة. بس هذا اللي أعرفه.
قرار الخطية للريميك من الاساس أغبى قرار ممكن يعمي اذا سوني نفسها مع العابها الكبيرة تخلت عن الخطية هذول جو بالرويس وكانهم لسى ب2013اذن هو ما نفى أو أكد خطية اللعبة.
اذن هو ما نفى أو أكد خطية اللعبة.
ايش قال نومورا؟
اذن هو ما نفى أو أكد خطية اللعبة.
Final Fantasy 7 Rebirth Is Massive, Will Keep The Original's Feel As Much As Possible
Yoshinori Kitase explained that FF7 Rebirth has a considerable amount of content and will not heavily deviate from the original game, nor destroy the original game's image.
Yoshinori Kitase: "The game does not heavily deviate from the original, and will procure you the same feelings as the original. The Midgar we made in Final Fantasy 7 Remake was a result of trying to make it satisfying for fans of the original. In the same way, FF7 Rebirth will not break the image of the original so dear to fans. And to that end, it's quite a massive game."
Tetsuya Nomura also mentioned Final Fantasy 7 Rebirth and its sequel will not be "sped-up versions" of the original game. Moreover, Rebirth will have the same feeling of freedom you had in the original game after leaving Midgar.
Tetsuya Nomura: "Some of you are worried, wondering if three games will be enough, or if it'll be like a sped-up version of the original. It won't, so please don't worry about it. Needless to say, the same feeling of freedom you had after leaving Midgar in the original will be there. I believe you'll actually be surprised at how much we managed to include in the game."
Square Enix Won't Cut Content And Locations From The Original FF7
When asked about story changes in FF7 Rebirth and its sequel when compared to the original, Tetsuya Nomura answered that the story's main frame remains unchanged, and explained how they're avoiding cutting content overall.
Tetsuya Nomura: "The story's main frame remains unchanged. As for the newly added mysteries, these will be intriguing even for those familiar with the original game. However, seeing the changes that the Remake trilogy brings to the table, a portion of the story will progress differently than in the original game. When you get to play Rebirth, you might be led to believe that certain locations from the original game were cut. However, our policy during development is to avoid cutting any content from the original. And it's simply that you'll visit certain locations and experience certain events in a different order than in the original."
"التطوير يمضي بسلاسة"
كم مره قرأت هذه الجملة ؟
ما عندهم شي ثاني يقولوه يسكتوا افضل >_>