hits counter

الموضوع الرسمي Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 العاصفه بدأت

فارس الجهني

sugar man, colors to my dreams
بادئ الموضوع #1
http://im31.**********/kczAA.png




من لا يعرف ناروتو ؟ هذا الانمي الذي اكتسب شهره واسعه جدا في اليابان وفي الغرب وحتى في المنطقه العربيه نفسها . مؤلف المانجا والاب الروحي للسلسله هو ماساشي كيشيموتو . اذا كنتم لاتعرفون فأنمي ناروتو ليس مشهورا ومقتصرا في قطاع الانمي والمانجا فقط ! لهُ منتجات مختلفه في قطاعات مختلفه ومن هاذي القطاعات هو قطاع الالعاب وهذا ما يهمنا ايها الساده ! . لقد حصل الانمي على العاب كثيره على مرور اجيال متعدده وهذا الجيل ليس مستثناً من القاعده ابدا فقد حصل على اجزاء عديده من تطوير استوديو سايبر كونكت 2 . هذه الاجزاء كلها تحت مسمى Naruto: Ultimate Ninja Storm Series واول العاب هذه السلسله هو Naruto: Ultimate Ninja Storm الذي صدر حصرياً على البلاي ستيشن 3 ومن ثم تلاه Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 وعلى النقيض تماما هذا الجزء صُدر على البلاي ستيشن 3 والاكس بوكس 360 وكلاهما قد حققا نجاحات على مستوى النقاد والمبيعات . قررت سايبر كونكت 2 حينها تطوير جزء فرعي بمسمى Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations ملتي بلاتفورم أيضا , هذا الجزء كان شاذ عن اساسات الاولين ( لايوجد تنقل بين المدن ولا مهمات فرعيه - اختفت مضاربات الزعماء - طور القصه عباره عن قتالات متعدده ) وكان يركز على عنصر القتال بشكل خاص وقام بتحسينات كثيره عليه تصليحاً لأخطاء ماقبله في هذا العنصر .

معلومات عامه عن السلسله :

- ناروتو ستورم بأجزاءها عباره عن لعبة قتال ثلاثية الابعاد بساحات ضخمه تعطي حريه لـ اللاعب في القتال وتنفيذ الكومبوهات بشكل متتالي واستعمال الجتسو وغيره . كل جزء فيه طاقم من شخصيات الانمي كُلاً له حركاته وضرباته والالتمت جتسو الخاصه به . عدد الشخصيات يتحسن مع كل جزء ويصل الى ذروته في جزء جينريشن حيث يمتلك طاقم شخصيات بعدد كبير نسبيا .

- الأستوديو يحاول قدر الإمكان ان يجعل السلسله محاكيه لنفس الانمي بشكل ممتاز من خلال الرسم الكرتوني ( مثل المتبع في زيلدا ويند ويكر ) ونقل نفس الاحاسيس اللي يشعرها اللاعب من خلال حدث معين في قصة الانمي الى اللعبه .

- التنقل بين القرى وتنفيذ المهمات من اساسيات السلسله . حصلت لهذا العنصر عدة تحسينات ايضاً حيث في ناروتو ستورم كُنت تتنقل في قرية كونوها فقط , في ناروتو ستورم 2 صرت تتنقل في عدة قرى وهاذي ميزه ! لكن في نفس الوقت فقد ميزة الصعود على المباني والحريه الاكبر في التنقل التي كانت موجوده في ناروتو ستورم واستبدلها بالمشي في مساحات محدوده فقط .



معلومات اكثر عن ناروتو ستورم :

http://en.wikipedia.org/wiki/Naruto:_Ultimate_Ninja_Storm


معلومات اكثر عن ناروتو ستورم 2 :

http://en.wikipedia.org/wiki/Naruto_Shippuden:_Ultimate_Ninja_Storm_2


معلومات اكثر عن ناروتو ستورم جينريشن :

http://en.wikipedia.org/wiki/Naruto_Shippuden:_Ultimate_Ninja_Storm_Generations


معلومات اكثر عن سايبر كونكت 2 :

http://en.wikipedia.org/wiki/CyberConnect2


اخيرا وبعد أنتظار أعلنت سايبر كونكت 2 منذ اكثر من أشهُر عن الجزء الجديد من السلسله بمسمى Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 وقد صدر منذ ايام واسمحو لنا بتعريفكم به أكثر . استمتعوا ! .



http://im35.**********/cJ3E9.png
قصة اللعبه هي نفس قصة الانمي وتأخذك من أول احداث الانمي الى احداث أرك الحرب . وتحديدا بدايةً من قتال الهوكاجي الثالث ساروتوبي ضد الكيوبي . لن نسرد عن القصه أكثر تفادياً للحرق على الذين لم يتابعوا الانمي بعد .


http://im35.**********/KKhmq.png
أخيرا سوف نتحدث عن العنصر الأهم ! وهنا سأسرد تفاصيل أكثر وأكثر .

- نامكو بانداي تعدنا بهذا الجزء بـ"قصه اكثر عمقا" و "نظام قتال يهدف الا ان يكون أكثر تطورا" .

- قتالات الزعماء الذي يعتمد على Quick Time Events ( نظام موجود في كثير من الالعاب يطلب منك ضغط الزر المناسب في الوقت المناسب ) لطالما كان من مميزات السلسله . ظهر في ناروتو ستورم وستورم 2 وأختفى في جنيريشن بعد ذلك وسوف يعود من جديد في ناروتو ستورم 3 بتحسينات اكبر . ومن الاشياء التي سوف تعود أيضا المهمات الفرعيه التي تؤخذها من كونوها .

- اكثر من 80 شخصيه وتحديدا 88 مما يجعلها اكبر كاست شخصيات في سلسلة ناروتو ستورم حتى الان .

- الـAwakening ( التحول ) تغير مسماه في ناروتو ستورم 3 الى Adversity Awakening . مع هذا النظام اللعبه تحاول ان تقدم لك عنصرا جديدا مسمى بـInstant Awakening , معه يستطيع اللاعب التحول في اي نقطه من القتال وفي واثناء تنفيذ الكومبوهات حتى ! لكن لمره واحده فقط في القتال الواحد . لعلمك ! عندما تُستنزف تشاكرا شخصيتك بالكامل أثناء التحول فلابد أن تنتظر مده من الوقت حتى تستطيع زيادة التشاكرا مرةً أخرى وأثناء ذلك من الممكن للخصم المتحول أيضاً ان يضربك بـ ألتمت جتسو .

- تستطيع هزيمة خصمك بطريقه أخرى غير طريقة قتله وهي أمكانية إخراجه من الحلبه وحينها يتم حسم المباراه لصالحك بسرعه . الا في حالة واحده ! أذا جعل شخصيته المساعده تضحي بنفسها من أجله وحينها ينجو من تلك النتيجه . نفس الشيء ينطبق عليك انت ايها اللاعب .

- الـTeam Attack System النظام المختص بمساعديك في القتال سيضاف عليه تحسينات . منها ان الشخصيات المساعده ستمتلك لأول مره معدل HP خاص بها , بمجرد ان يُستنفذ الـHP الخاص بمساعدك فأنه سيُصبح غير قابل للاستخدام في المعركه واجسادهم ستبقى في ساحة القتال امواتاً .

- اللعبه ستحتوي قتالات من نوع الهاك اند سلاش حين يتجمع عليك مجموعه كبيره من الاعداء وعليك مقاتلتهم بتنفيذ الكومبوهات المتعدده .

- نظام جديد مسمى بـThe Ultimate Decision سيعطيك الاختيار لعدة مسارات تختارها لتحديد اي قتال من الممكن ان تراه , اذا لم أوضح بالشكل المناسب هنا مصدر يشرح النظام بشكل افضل .



http://im35.**********/2APGE.png

Where does the Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 story begin​









?

It begins with a flashback, the Nine Tails Invasion arc, which is what the Japan Expo demo contained. Afterwards, the story will mainly focus on events after the meeting of the Kage.










Will Naruto Storm 3 will focus on the Fourth Shinobi World War?










Yes, that will be the focus of story mode.










Does that mean the story will go up until the appearance of Madara?










Matsuyama, who was laughing and shaking his head at the question, mentions that the end is not really defined yet. The information will be revealed eventually, and there will be a few surprises that will be revealed before the game’s release.
Gaara France notes that they asked Matsuyama-san about Kabuto (Snake Form) and Masked Man for Naruto Generations and were met with the same response, so there is hope for Madara!










How long is story mode and how many boss battles will it contain?










The style will be similar to Naruto Storm 2. Story mode will have several boss battles. It’s too early to estimate the playing time at this moment, but CyberConnect2 has put in a lot of effort into it, especially the visual aspect.









In Naruto Generations, a substitution jutsu bar system was implemented. Will that be returning?










Players have given a lot of feedback in regards to this and CyberConnect2 is considering their opinions as development progresses, but the substitution bar system will be in.










Can players awaken from the start of a match in Naruto Storm 3?










Yes, a good example is from the Japan Expo demo where Minato awakens early in the battle against Masked Man. That is a story mode match, but in normal battles, players will also be able to awaken from the beginning of the match. It will vary from character to character, but early awakenings could have a severe impact, such as fatigue. This will be a new tool to add to a potential combat strategy.










Will there be character customization in Storm 3, such as selectable jutsus, ultimate jutsus, etc?









When a character awakens, the characters have new attacks, speeds, and jutsus. As for personalization, ideas from fans have been collected, and CyberConnect2 is formulating potential implementations as development progresses.










Will characters have new costumes?










Yes, there have been a lot of requests for this so new jutsus and outfits will be in! CyberConnect2 wants to meet the fan demand as a priority!










How does Matsumuya-san look at the option for creating your own ninja, village, buildings, affinities, jutsus, etc?










He thinks it’s very interesting, but not a feature that’s been asked for too much.










Will characters from Part 1 (the pre-timeskip characters) be in Naruto Storm 3?










The story will focus on the ninja war, so characters who have appeared in Naruto Shippuden will make a come back. Part 1 exclusive characters will not make a return. There will, however, be a lot of new characters!










Naruto Generations shipped over 1 million copies around the world. How successful do you feel about this!









Naruto Storm 2 had reached 1.3 million copies. Being able to reproduce that success has been something special for us so we think with Generations really achieved something incredible!
What makes us really happy is to see all the feedback that had been sent in after the release of Storm 2 and Generations. From the fighting system and beyond, the feedback means a lot to us because it helps improve the fluidity of the game.









How far will in the story will Naruto Storm 3 go?​










I can’t really go into detail at the present time, but we planned to include as much content in story mode as possible. In particular, all of the anime episodes that have been aired up until the 2013 release, we hope to include in the game.









In Naruto Generations, there were over 70 playable characters. What has CyberConnect2 planned for Naruto Storm 3?​










Details on the number of characters will be revealed in the future. The only thing I can say at this present time is that if fans have been waiting for any characters impatiently, I think we will respond to their expectations.









What are the major changes made to the fighting system for Naruto Storm 3?​










What will henceforth play a very important role in the fight is that you will be able to trigger the awakening from the beginning, thanks to the right stick on the control pad. This will play a decisive role in when planning out strategy in battles.
Although awakening mode will trigger additional power for a period of time, the downside is that the character will be more brittle and easier to attack afterwards. In other words, triggering awakening mode has it’s risks.
Again, this will play into the strategy of the fight since players will have to determine the best time to go into awakening mode.









What are the additions to story mode?​










Execution of quick time events (QTE) in the battles themselves. This is something that we wanted to include especially since it will satisfy players who enjoy this sort of gameplay. Players will be met with a combination of codes that they will have to enter to trigger cinematic scenes from the anime series to further embellish the battle. We feel this is a small bonus that will allow the game to have greater replay value.
Besides the story mode, there is also another mode completely on which we are working on, but at this time we can’t tell you what it is. It will be revealed at a later time, so stay tuned!
On the topic of replay value, for Naruto Storm Generations we did a lot of effort to ensure that players remain online in as long as possible, so this time, after having finished the story mode, there will still be a lot of content to enjoy. We have new ideas in development so that players will be able to take the most pleasure and as long as possible.









Naruto Storm Generations came out a year ago and Naruto Storm 3 is already announced. Can you promise fans a quality game?​










Contrary to what one might think, the development of Storm 3 did not start after Generations. In reality what happened was when development of Storm 2 was finished, the team divided into two. We had a team that was part of Generations and another team that has started working in parallel on Storm 3.
There is over two and a half (2.5) years worth of work behind Storm 3. It’s not a project that will just be coming out just after Generations, there have been a lot of months of planning and development, which will continue to 2013.

But rest assured, in time, we will provide you with the ultimate game to delight you!









And finally, you’ve dawned the Naruto costume before, including the current Sage Mode outfit. Next year we see you in Tailed Beast Chakra Mode?​










I’ll try to do it if I can get a special license from Shueisha for that particular outfit.








Is there anything more you could wish for?









We’ve received the great news that Naruto Generations has exceeded 1 million copies. Development on Naruto Storm 3 is underway, with the release scheduled for Spring 2013. As crazy as it sounds, we hope to reach 2 million copies! This is our goal and we hope that players will follow us again, so we count on your support as usual! Dattebayo!

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja 3 has a bunch of new characters like the speedy Mifune, Hanzo, and all of the Jinchuriki. How did you develop Mifune so he plays differently than other characters and how did you balance all of the Jinchurki?





Yuki Nishikawa, Producer at CyberConnect2: Because Mifune is a “samurai” and not a “ninja”, we created him to be a character that fights using the art of the sword rather than ninjutsu. Of course, because they are created to fight using the same system, he has Ultimate Jutsu and Awakenings like other characters.





Since this is the first time that a “samurai” has appeared in the midst of the ninja battle, we put a lot of time and effort to making his cinematic scenes to have a different taste than those of the ninja.





In regards to the balance of the Jinchuriki characters, we were able to grasp an image of how to balance them due to the appearance of Killer Bee as a Jinchuriki and the precedent beast transformations in the series.





However, in order to bring out the unique battle characteristics of the newly appearing Jinchuriki, each Jinchuriki’s balance was adjusted individually.

CyberConnect2 makes a new Naruto fighting game almost every year. How much do the character models change from title to title?





We largely base our production based on the TV anime’s settings, so if there are no changes to the TV anime, we do not need to revise the character models.





However, Naruto is an ongoing series, making the beginning of the TV anime largely different from the latest due to its many improvements in expressions. Additionally, because there are many characters that look more mature
during a serious scene, we add exclusive facial features to change the appearances.

Do any of the plot twists in the Naruto series like finding out Tobi’s real identity ever surprise you?





I’m surprised every week! On the release date of Weekly Shonen Jump, we always discuss what we expect from next week’s Naruto with our internal Naruto production team, but when we read the following week’s Shonen Jump, everyone reacts with “so THIS is what happens!” and is always surprised by Masashi Kishimoto-sensei.





Additionally, in summer 2012, I was surprised by the contents of the movie “Road to Ninja – Naruto the Movie -”, written by Masashi Kishimoto-sensei himself, as well as the TV anime “Road to Sakura” that was created to commemorate the movie release also had some very interesting twists.

Can you tell us about the development of the Ultimate Decision system where you can choose the boss you fight? Why did you want to develop this and how does this change the story or gameplay? Will young Sasuke be weaker, for example?





We believe that the players that will play this game are mainly Naruto fans, and we don’t think fans will necessarily want us to change the way that the story unfolds. However, if the game proceeds exactly like the original story, it would be the same as enjoying the comics or anime, so we brainstormed ways to provide an experience that is made possible only through the medium of games. That is how we reached the decision to introduce the Ultimate Decision system.





In this system, the overall story flow cannot be altered, but based on the player’s decisions the battle experiences can be changed. For example, in the boss battle with Naruto against Sasuke after Sasuke attacks the Five Kage Summit, Sasuke yells “You haven’t changed at all since then!” From there, the Ultimate Decision system takes place, as if to ask, “Which scene does ‘since then’ refer to?”





Based on the selection you choose, the flashback battle’s cinematic scenes and difficulty will differ whether you chose “Naruto (Youth)” for the clash between Naruto and Sasuke at the Final Valley or “Naruto Shippuden” for the reunion at Orochimaru’s hideout.





Gameplay-wise, the Sasuke from the “Youth” chapter is at a lower difficulty than the Sasuke from “Shippuden”. This game is designed to allow players to experience the route / battle that they didn’t choose after progressing through the game, so please feel free select the route of your choice on your first playthrough.

It seems like more emphasis has been put on the Awakening move since you can activate it at anytime in Ultimate Ninja Storm 3. Why did you decide to focus more on the awakening? When I play online it sometimes seems like whoever gets to the awakening first has a huge advantage in the fight.





This is not a system that would allow “whoever gets to the awakening first [to have] a huge advantage.” Up until the previous installment, we balanced the game so that it could become a player’s last trump card, but in Storm 3, the timing at which you use the Awakening becomes an important gamble. For example, characters who can activate their Awakening at any time (Instant Awakening) will carry risks when they are Awakened, including having the total chakra or health decreased. Therefore, carelessly activating the Awakening mode could potentially put you in a tight spot. The player is required to analyze the battle conditions and choose when it would be advantageous to use it during battle.





The familiar Awakening system (Adversity Awakening) is also available, and based on the character, there are special attacks that are unlocked only during Awakenings. The Awakening system is only one example of how the battle system has changed in this game from previous installments, and we hope you enjoy it.

Ring outs are also new in Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3. Can you tell us about how ring outs changed the way CyberConnect2 designed stages and why you wanted to add these in?





Up until the previous installment, the stage was unaffected even if you crashed into fences or invisible walls. In Ultimate Ninja Storm 3, however, by introducing the ring out system, the battle is no longer an issue of just depleting each other’s health gauges, but players can now play while being aware of the stage’s terrain.





We are making adjustments to the balances to not make any players dissatisfied, so we hope you play for yourself and have fun with these stages!





What other changes to the fighting system did CyberConnect2 make for Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3?





The battle system is being greatly adjusted at the nitty-gritty level. Of course, we have polished the techniques that fans have enjoyed in Storm 2 and Generations, but for Storm 3 we are aiming for the optimized battle system and hope everyone will enjoy the “new Ultimate Ninja battle” experience.

How are the hack and slash battles different from CyberConnect2′s PSP game Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Impact? What can you do on PS3 and Xbox 360 that you couldn’t do on PSP?





As a premise, the Ultimate Ninja Storm series works mainly as a 1 v 1 battle system, and this 1v1 battle system largely makes up the gameplay. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Impact, however, was exclusively created with 1 v Many as its premise, so the designs for Impact and Storm 3 largely differ.





If we had theoretically inserted the battle system from Impact into the 1 vs Many battles of Storm 3, the battle system would significantly change in the middle of the game, and thus the battle techniques that the players have picked up throughout the game would be reset. We believe that is a bit conflicted for a single game, so to avoid this in Storm 3, we have combined the familiarity of the controls of the battle system with the refreshing sense of defeating numerous enemies.





There aren’t really any parts that we could do with PS3/X360 and not with the PSP, but we do believe that we were able to implement an enjoyable 1 vs Many battle system that is only made possible with Storm 3.





CyberConnect2 also made Asura’s Wrath, which was like a whole game of Naruto boss battles. What did you learn from making Asura’s Wrath that you put into Ultimate Ninja Storm 3 and what is your favorite boss battle?





The experience that I gained from the cinematics of Asura’s Wrath are utilized in Storm 3.





However, Asura’s Wrath is not the only thing we utilized for the game system of Storm 3. We referenced fans’ feedback from Storm 2 and Generations, as well as the survey forms that we received on our website.





We put everything we had in the production of the boss bottles, so I would love to respond with “I love them all”, but personally I believe the beast-like liveliness of the Nine-Tails was extremely well-illustrated, and so let’s leave it as the boss battle of “Naruto vs Nine-Tails.”

While we’ve seen Naruto and Goku crossovers before, but this is a first for CyberConnect2. How did this come about and where did the Samurai costume come from? Will we see any crossover fighters like Lars in this game?





The Goku costume was originally illustrated through a collaboration of Kishimoto-sensei and Toriyama-sensei in a publication called “Hiden: Kai no Sho” (literal translation: “Secret Book: Record of Everyone”). I remember being very excited when I first saw this. If possible, I thought, I would love to recreate this collaboration in the Ultimate Ninja series. Thus, we consulted with Mr. Sasaki, the producer at Namco Bandai Games Inc., confirmed with the related personnel, and with several people’s efforts, were able to make this a reality.





The samurai costume was originally illustrated by Kishimoto-sensei as a cover page for Weekly Shonen Jump on the week of May 5th, which is Children’s Day in Japan. This design was really cool, so we had the honor to implement this in Storm 3. We hope fans will enjoy this as well.





The Goku costume is a Day 1 bonus, and the samurai costume is only available as a pre-order bonus, so please pre-order at your local retail store soon so you don’t miss out!!


http://im35.**********/HLeqM.png











[video=youtube;gnBQUae-mU4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gnBQUae-mU4[/video]

[video=youtube;wnydd6hOM6M]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wnydd6hOM6M[/video]

[video=youtube;3B014vhZJKQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3B014vhZJKQ[/video]


http://im35.**********/FXAzA.png


http://im32.**********/3j5sC.jpg

http://im32.**********/PTIYz.jpg

http://im32.**********/wyQTr.jpg

http://im32.**********/aAOba.jpg


اتمنى يكون الموضوع قد الكلمه بس :D .

وايه ! اشكر الاخ فيصل ( FOOO ) على الفواصل . هذا الرجل مبدع بمعنى الكلمه ! .

سلام ^_^ .

 
التعديل الأخير:
#2
مشكوور اخي عالموضوع الرائع ....


باذن الله راح اخذها ...


احب اقول للاخوة اللي ماكملو الانمي ولا المانجا ان اللعبه فيها حرق
 

Q8_Gamer

Hardcore Gamer
#5
شكرا على الموضوع

الاقتباسات الكثيره اللي بالانجليزي مالها داعي ترجمها او امسحها ، شوهت الموضوع

غريبه أسامة تخلى عن ناروتو (&)
 

Q8_Gamer

Hardcore Gamer
#6
اللعبه مغطيه الين اي حلقه من الانمي او المانجا؟
اللعبه مغطيه آرك الحرب بمجرد انك تعرف تفاصيله يعتبر احترق عليك ومن اللي شفته اعتقد انه اللعبه مغطيه لي حلقة الاسبوع اللي فات :whistle:

مابي اتكلم اكثر لاني واصل لآخر جابتر بالمانقا والحماس سوف يقتلني :mad:
 
#7
^^

لوول اصلا انا شايف الين اخر حلقه من الانمي و اللعبه عندي بس مالعبتها الين الحين لاني سمعت انه اللعبه مغطيه جزء من المانجا بعد
 
#8
قصة اللعبه هي نفس قصة الانمي وتأخذك من أول احداث الانمي الى احداث أرك الحرب . وتحديدا بدايةً من قتال الهوكاجي الثالث ساروتوبي ضد الكيوبي
هذا بدايه العبه بس مش بدايه احداث العبه نفسها , يعني هذا كان مقدمه العبه
بدايه احداث العبه حقيقه , تكمله لأحداث ستروم 2 مباشرتاً
هو اجتماع الكاجي

بنسبة لوين العبه راح تغطي , حط في بالك ان العبه يا الحين ما نزلت في اليابان , تاريخ صدورها هو 16 ابريل
والعبه راح تغطي احداث يا هذا الأسبوع , يعني الى متابع الأنمي العبه راح تغطي من 6 الى 7 حلقات ما عرضوهم حتى الأن !

بنسبة للعبه نفسها , حاليا موصل عند "بداية آرك الحرب" , كـ عاده السلسله الـBoss Battle شي مجنون !
 

أماني

فريق الأنمي
#9
الكلام بالانجلزي ، ما حد يقرأه مليلان حرق من المانجا

بالنسبه لاحداث اللعبه كالتالي
الانمي واقف عند شابتر 556 و لكن احداث العبه - على حسب ما شفت في اليوتوب - و صلت إلى شابتر 572
تقريبا الفرق حوالي 16 شابتر و الاهم الان الانمي في حالت فلير ما ينتهي إلا في 28-3-2013 و حقيقه حتي في موعد نزول اللعبه في اليابان 18-4-2013 ما اعتقد انه الانمي بسرعة حيتكم من تغطيك كل هذا الاحداث خلال ثلاث اسابيع إلا اذا وضعوا ثلاث حلقات خاصه .

شيء ثاني شعبية نارتو نازله جداً في اليابان هذه أول مره اشوف منتج ياباني من شركة يابانيه يصدر لكل دول العالم قبل اليابان ، لك حتي ريمك kingdom hearts hd حصلوا عليه الياباني قبل العالم بالرغم من انه مجرد ريمك .

ناويه ان شاء الله اشتري اللعبه اكون محظوظه لو حصلتها مستعمله ، حماس اعيش اجواء الحرب بدون تمطيط و فلير الانمي الغبي
 
#10
يا أخي ودي مره اشوف لعبه حق ناروتو ويحطوا اوستات زي الناس , أو على الاقل يعينوا ملحن الانمي أو يقتبسوا من اوستاته أقلها

تخيلوا معي لمن تقابل اتاشي في اللعبه ويشتغل هالاوست

[video=youtube;440UkXOXL0E]https://www.youtube.com/watch?v=440UkXOXL0E&list=FLXV_OBMdylVeZWueHluWxRA[/video]

00:22 :crying:
 
التعديل الأخير:

dro

I ♡ Nomura
#11
اللعبة موقفة عند تشابتر 598 .. و صراحة مشتغلين عليها بضمير .. لعبة موجهة لفانز ناروتو و مستواها افضل من الأنمي في لحظات كثيرة لول
 
#12
اللعبة تغطي احداث ناروتو في المانجا الى أخر شي.

ماجابوا العدو الجديد اللي طلع، و لكن غطوا 90 بالمية من القصة.

اللعبة داون جريد اليم في القصة مقارنتا في الثاني، التنقل صار ماله داعي، ماتقدر تتنقل من مدينة لثانية، اللعبة بشكل تلقائي توديك لين باب المهمة بس تمشي خطوتين، لول.

قتالات اللعبة و البوس بتلز في جانب سيء جدا و في جانب رهيب كالعادة. سالفة الهاك اند سلاش إختصرت أحداث كثير. في بوس بتلز سوو لها سكيب و حطوها هاك اند سلاش.

اللعبة كانت محبطة جدا لين الأخير. بس يوم طلع الرهيب مادارا، اللعبة قلبت ستمية مليون درجة، الأحداث صارت رهيبة و أفضل من الأنمي و المانجا. و اضافوا أمور رهيبة جدا. القتال الأخير طويل و يخليك على أعصابك، حرفوا فيه شوي لكن النتيجة أفضل بشكل مفاجئ.

في اربعين منصة، و 80 شخصية. في الحقيقة شيء ممتاز، و لكن كشخص لعب جميع الأجزاء و توه كان يلعب جنريشنز، مابيحس بفرق و زايدة. الفريق ماتعب جدا في الشخصيات ابدا و في شخصيات كثيرة حطهم في القصة و الريدي لهم تصاميمهم و ضضرباتهم الخاصة و لكن ماحطهم في الفيرسس >ـ> بس قالوا في DLC جاي لكن اعتقد انه كوستمز.

في إضافة رهيبة، في تايم لاين لكل أحداث و قتالات القصة الكاملة في ناروتو الى شيبودن، تلعبهم واحد ورا الثاني و إضافة رهيبة. كنت اتمنى يحطون البوس بتلز حقت ستورم 2 برضو، كان بيطلع شي رهيب :(

الشخصيات الجديدة قليلة، ما ادري ليش حطوا شخصيات الجزء الأول. للحين مسألة السبامرز موجودة و ما انحلت، مافي عقاب لمن يطلع من الماتشات. الناس توصل رانكات عالية بالغش. *يسب ال*@#$٪$#@!#$٪$# اللي اسمه تسونادي الأول عالعالم*



في خاطري كلام كثير كنت بحطه في المراجعة لكن مش فاضي لها.
 
التعديل الأخير:

فارس الجهني

sugar man, colors to my dreams
بادئ الموضوع #16
الاقتباسات اللي انا حطيتها شباب ماحطيتها من فراغ تراها مهمه جدا وراح تخرجون منها بمعلومات وفيره ! كنت ابغى اترجمها صراحةً لكن تكاسلت شوي .
 
#21
متحمـــــــــــــــــــــس مالعبت جينريشن بس هذا الجزء اكييييد ان شاء الله
غريبة وين التقايم ؟
 
#25
منتظر إجازة منتصف الترم
اللعبة فيها تنقل بين البلدان و لا مثل جينريشن #_#
و كم ساعة ياخذ منك الستوري مود ؟

حرق ..
أحداث اللعبة من اختطاف قارا إلى ............... ؟
ممكن أحد يجاوبني بسبولير
 

LAYT

رحمه الله
#27
منتظر إجازة منتصف الترم
اللعبة فيها تنقل بين البلدان و لا مثل جينريشن #_#
و كم ساعة ياخذ منك الستوري مود ؟

حرق ..
أحداث اللعبة من اختطاف قارا إلى ............... ؟
ممكن أحد يجاوبني بسبولير

لا احداث اللعبة من بعد معركة باين الى ما بعد احداث الانمي الحالية بشوي
لكن فيها احداث ما قبل ولادة ناروتو
تقريبا تاخذ اللعبة 5 ساعات
وفيها تنقل بين المدن
 
#28
واااااااو عالفـاينل باتـل T_T

لسة مالعبت اللعبة لكن من كـلامكم اتحمست ورحت شفتها, الفريق مبدع بشـكل :inlove: !
 

LAYT

رحمه الله
#29
ملاحظة للي ختموا اللعبة
ترى فيه شابتر مخفي ويطلع لك شخصية لساسكي

فيه ضفدع في طريقك لبيت الهوكاجي كلمه وبيقولك جمع له 5000 الاف بلورة " تطلع لك في كل مكان بعد ما تكلمة "
اذا خلصت المهمه رح كلمه بيقولك رح لمدينة الضوء الشرقية على ما اذكر ورح هناك بتلاقي الشابتر :)
تلعب بساسكي وتطلع شخصية له جديده