hussien-11
Senior Content Specialist
من مقابلة حديثة لإتاجاكي مع فامتسو:
- تحسينات كبيرة مرت بها اللعبة بعد فترة E3 في كافة الجوانب، الجرافيكس و الأنميشن و حتى قابلية اللعب كذلك ( لمن لا يعرف، اللعبة مبنية على محرك آنريل ).
- إتاجاكي يقول بأن ننتندو ساعدته في التصميم و في اختبار اللعبة و تحسينها، هناك اجتماع أسبوعي بين اتاجاكي و أحد منتجي ننتندو للنقاش حول آخر تطورات المشروع.
- هناك شركة يابانية مختصة في الأونلاين تساعد في تطوير هذه الجزئية في اللعبة، اتاجاكاي يعد بأن تحصل اللعبة على تحديثات دورية لفترة طويلة بعد إصدارها.
Q1. Can you tell me the how and why Nintendo has become a publisher for your game?
Tomonobu Itagaki: Because we love games more than anyone else. We love to play and have fun. That’s exactly why we went independent in the first place. We wanted to develop in an environment where the question, “what is a game?” could be our central focus when making a decision. And it was absolute luck that allowed us to create this game with Nintendo. I think it’s our mission to take advantage of this encounter and meet the expectations of both gamers and everyone working in the industry.
Tomonobu Itagaki: But remember that what was shown in the trailer is only just one small part – we’ve poured our identity into every part of this game. Since E3, we’ve made major improvements in every area, from graphics to animations to playability. I know there will be some reactions like “what the hell is this?” But for now, we’ll just keep charging straight ahead!
- تحسينات كبيرة مرت بها اللعبة بعد فترة E3 في كافة الجوانب، الجرافيكس و الأنميشن و حتى قابلية اللعب كذلك ( لمن لا يعرف، اللعبة مبنية على محرك آنريل ).
- إتاجاكي يقول بأن ننتندو ساعدته في التصميم و في اختبار اللعبة و تحسينها، هناك اجتماع أسبوعي بين اتاجاكي و أحد منتجي ننتندو للنقاش حول آخر تطورات المشروع.
- هناك شركة يابانية مختصة في الأونلاين تساعد في تطوير هذه الجزئية في اللعبة، اتاجاكاي يعد بأن تحصل اللعبة على تحديثات دورية لفترة طويلة بعد إصدارها.